خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Hunt Royale: Action RPG Battle مود اندروید

دانلود بازی Hunt Royale: Action RPG Battle مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Hunt Royale: Action RPG Battle
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Hunt Royale در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Hunt royale یک اثر جذاب و  متفاوت در سبک بتل رویال است که از استودیو بازی سازی BoomBit Games می باشد. هیچ شباهتی به بازی های دیگر ندارد. در این بازی شما و چهار بازیکن دیگر باید با یکدیگر همکاری کنید. باید تمام موجودات شیطانی که در بازی حضور دارند را از بین ببرید و در آخر هم زنده بمانید. به همراه بازیکنان دیگر وارد میدان های نبرد شوید و هیولاهای قدرتمند را شکار کنید و با یکدیگر رقابت کنید. قفل شخصیت های مختلف که هر کدام دارای مهارت ها و توانایی های خاص خود هستند را باز کنید و یا سطح شخصیت خود را ارتقا دهید. از بین حالت های مختلف بازی یکی را انتخاب کنید و در هر یکی از دو حالت PvE و PvP بازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

 بازی Hunt Royale شما را وارد یک دنیای فانتزی می‌کند که در آن با سایر شکارچی‌ها و هم تیمی های‌تان باید هیولا‌های ترسناک و دلهره‌آور را یکی پس از دیگری شکار کنید. در بازی نه تنها با هیولا‌های گوناگونی برخورد می‌کنید، بلکه بیش از ۳۰ کاراکتر مختلف در دسترس‌تان قرار دارد که هر کدام از این هیرو‌ها دارای توانایی‌های خاص خود هستند. شما می‌توانید متناسب با سبکی بازی‌تان در Hunt Royale و اهداف‌تان از یک هیرو خاص استفاده نموده و برای کسب رتبه بهتر تلاش کنید. از بین شخصیت های متفاوت یکی را انتخاب کنید و از مهارت های آنها استفاده کنید. توانایی های جدید را باز کنید و در میدان نبرد پیروز شوید.

جمع بندی:

در سیاه چال های مختلف با دشمنان منحصر به فرد مبارزه کنید. XP کسب کنید و در چالش های روزانه و رویدادهای ویژه و غیر قابل پیش بینی شرکت کنید. اگر شماهم این سبک از بازی را دوست دارید! بازی شکارچی پادشاهی را از فراروید دریافت کنید.

Hunt Royale: Action RPG Battle
بازی Hunt Royale: Action RPG Battle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *