خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Squad Alpha – Action Shooting مود اندروید

دانلود بازی Squad Alpha – Action Shooting مود اندروید

آپدیترایگان
Squad Alpha - Action Shooting
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.5
  • اندروید 9
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Squad Alpha – Action Shooting در فراروید!

موضوع بازی:

Squad Alpha – Action Shooting جوخه آلفا یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب در سبک اکشن از استودیوی معروف SayGames می باشد. یک بازی تیراندازی با دید از بالا به پایین همراه با مکانیک های هوشمند است. شما در نقش مأمورانی ویژه از یک گروه تخصصی به اسم جوخه آلفا هستید که برای مأموریت هایی سخت و حساس انتخاب شدید. شما می توانید شخصیت های مختلفی در بازی داشته باشید و با کمک سیستم ارتقاء رسانی بازی اقدام به ارتقاء آیتم ها کرده و یا سلاح ها و تجهیزات بهتری خریداری کنید. انبوهی از تفنگ های جالب و قابل ارتقا و گیم پلی اعتیاد آور است. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

گروهی از مامورها را کنترل کنید و با آن ها افراد شروری که در خیابان حضور دارند را شکست دهید. با شکست دادن دشمنان، سلاح های تازه ای را در Squad Alpha – Action Shooting پیدا می کنید. تجهیزات خود را ارتقا دهید تا بتوانید با دشمنان قوی تر رو به رو شوید. با پیدا کردن سلاح های نایاب می توانید به قوی ترین مامور تبدیل شوید. می توانید مقدار خون، قدرت، و سایر توانایی های مامور خود را افزایش دهید. شما نمی توانید با همه تفنگ های آتشین بیرون بروید. مکانیک هوشمندانه و سطوح بازی Squad Alpha – Action Shooting با دقت طراحی شده به این معنی است که شما باید مکث کنید، حرکات خود را برنامه ریزی کنید و زوایای مختلف بازی را بررسی کنید تا تمام دشمنان خود را از بین ببرید و به پایان سطوح چالش برانگیزتر برسید.

جمع بندی:

بیش از 30 اسلحه مختلف برای جمع آوری، گرامی داشتن و ارتقاء، از جمله تپانچه، تفنگ ساچمه ای، SMG و… در سطوح به دست آورید. به معیارهای بازی برسید تا زرادخانه خود را بسازید و تفنگی را پیدا کنید که مناسب سبک تیراندازی شما است. آن را در کارگاه تنظیم کنید تا یک سلاح واقعاً عالی بسازید. شما می توانید بازی جذاب جوخه آلفا را از فراروید دریافت کنید.

Squad Alpha - Action Shooting
بازی Squad Alpha - Action Shooting توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *