خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Stealth Master: Assassin Ninja مود اندروید

دانلود بازی Stealth Master: Assassin Ninja مود اندروید

آپدیترایگان
Stealth Master: Assassin Ninja
  • آپدیت
  • نسخه 1.12.7
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 3
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Stealth Master: Assassin Ninja در فراروید!

موضوع بازی:

Stealth Master: Assassin Ninja یک بازی اکشن و بسیار جذاب از استودیو SayGames یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی می باشد. نینجا یک آدم کش حرفه ای است. سعی میکند که از هنرش برای آزادی انسان ها استفاده کند. ماموریت های مختلفی پیش روی شما قرار دارد، به بیمارستان سر بزنید و دکترها را آزاد کنید و یا به یک برج که ماموران آن را محاصره کرده اند بروید و حساب رئیس مافیا را برسید.  سبک بازی اکشن می باشد. ابتدا در مکانی مخفی شوید و به محض نزدیک شدن دشمن به او حمله کرده و نابودش کنید. در هر مرحله دشمنان مختلفی وجود دارند و باید با کشتن آنها به روسای آنان رسیده و او را از بین ببرید. امتیاز به دست اورده بازی دز گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

هر مرحله بازی Stealth Master: Assassin Ninja دارای چندین موج مختلف تشکیل است. در اول هر قسمت ماموریتی برای شما وجود دارد و باید در موج های مختلف به مبارزه با دشمنان بپردازید. نوار سلامتی مقدار ثابتی دارد و در میانه هر مرحله هم سه پیشنهاد برای بهبود وضعیت شما وجود دارد. با توجه به روش مبارزه باید از میان اسلحه های مختلف، افزایش سلامتی و یا سرعت یکی را انتخاب کنید. اگر جانتان صفر شود شما کشته شده و بازی از ابتدا شروع می شود.

ماموریت های محرمانه بازی Stealth Master: Assassin Ninja را انجام دهید و به یک قهرمان تبدیل شوید. شما برای کسی کار نمیکنید، بلکه میخواهید دنیا را نجات دهید. فرقی نمیکند چه دشمنی مقابل شما قرار بگیرد، همه باید از لب تیغ شما بگذرند تا عدالت اجرا شود. باید در دو زمینه مختلف مهارت به دست آورید. یکی مهارت مخفی شدن و دیگری تبحر حمله کردن است. پس تا می توانید پول جمع آوری نمایید. علاوه بر خرید جان می توانید آیتم های دیگری مانند جلیقه ضد گلوله، سلاح های مخربتر، سرعت بالا و غیره را خریداری کنید.

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های اکشن و نینجایی هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی استاد پنهان کاری – نینجای قاتل را از فراروید دریافت کنید.
Stealth Master: Assassin Ninja
بازی Stealth Master: Assassin Ninja توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. لطفا لطفا لطفا بازی کی پولدار تره مود رو بزارین لطفا لطفا لطفا

    1. سلام بزودی قرار میگیره

  2. سلام لطفا بازی کی پولدار تره رو بگزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *