خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Western Sniper: Wild West FPS مود اندروید

دانلود بازی Western Sniper: Wild West FPS مود اندروید

آپدیترایگان
Western Sniper: Wild West FPS
  • آپدیت
  • نسخه 2.5.8
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Western Sniper: Wild West FPSWestern Sniper: Wild West FPSWestern Sniper: Wild West FPSWestern Sniper: Wild West FPS

هم اکنون دانلود بازی اکشن Western Sniper: Wild West FPS در فراروید!

موضوع بازی:

Western Sniper: Wild West FPS یکی از اکشن ترین بازی های تیراندازی FPSاستبازی و هیجان انگیز از استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAMES برای دستگاه های اندروید میباشد. تک تیرانداز غرب یک بازی در ژانر اکشن است. هدف شما در این بازی این است که آدم بد ها که یک سری راهزن هستند را بکشید و وارد مرحله بعدی شوید. تمام مرحله ها هم با تم غرب وحشی و با لوکیشن های تگزاسی است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Western Sniper: Wild West FPS شما در نقش یک تک تیرانداز باید به سمت همه ی راهزنان تیراندازی کنید و آنها را بکشید. در این سرزمین متروک مانند یک تیرانداز برای برقراری عدالت عمل کنید و در مکان های مختلف وارد عمل شوید. راهزنان را هدف بگیرید و شلیک کنید. همچنین میتوانید بشکه ها را برای انفجار آماده کنید و راهزنان را به راحتی از میان بردارید. در بازی انواع تفنگ برای انتخاب کردن توسط شما وجود دارد که می توانید یکی از انها را انتخاب کنید. در مکان هایی مثل در قطار، سالن ها و شهرهای قدیمی خودتان را به چالش بکشید و شلیک کنید.

از ویژگی های بازی Western Sniper: Wild West FPS  عبارت است از: حس غرب وحشی، حالت های تیراندازی با اسلحه و هفت تیر، مکان های مختلف به چالش کشیدن، فروشگاه بازی با تعداد زیادی تفنگ برای انتخاب، موسیقی و جلوه های صوتی خوب این بازی برای بازسازی فضای غربی، جو اصیل غرب وحشی، شامل حالت های تیراندازی با اسلحه و هفت تیر، به چالش کشیدن خودتان در مکان های مختلف،انتخاب از میان تعدادی زیادی اسلحه در فروشگاه بازی، موسیقی و جلوه های صوتی اصیل برای بازسازی فضای غرب، گرافیک عالی و…

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید! شما می توانید بازی جذاب تک تیرانداز غربی را از فراروید دریافت کنید.

Western Sniper: Wild West FPS
بازی Western Sniper: Wild West FPS توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *