خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Gerand – bent barrels مود اندروید

دانلود بازی Gerand – bent barrels مود اندروید

آپدیترایگان
Gerand - bent barrels
  • آپدیت
  • نسخه 1.65
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Gerand – bent barrels در فراروید!

موضوع بازی:

Gerand – bent barrels یک بازی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده مبارزاتی است. این بازی از استودیو بازی سازی AIR Game برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید کنترل یک تانک را به عهده بگیرید. در نبردهای نفس گیر با دشمنانی که در مقابل تان قرار می گیرند و به شما حمله می کنند، مهارت های مبارزاتی خودتان را به چالش بکشید. وظیفه شما این است که تمام تلاش تان را بکنید تا دشمنان رو به روی خودتان را در کمترین زمان ممکن نابود کنید.امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Gerand – bent barrels دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز و صداگذاری های فوق العاده هم می باشد. تانک ها هم طراحی های یونیک و با مزه ای دارند که در نوع خودش جالب است. صداگذاری ها هم عالی هستند و صدای موتور تانک ها با توجه به نوع تانک و صدای شلیک تانک ها با توجه با نوع مهمات آنها با هم متفاوت است. بازی دارای دو مود “تک نفره” و “مبارزات آنلاین 1×1” است.

در مود “تک نفره” شما می توانید تانک خودتان را انتخاب کنید و در میدان های مختلف بازی مثل، “Winter Forest”, “Ruined City”, “Wasteland”، و غیره، با دشمنان خودتان به مبارزه بپردازید. رفته رفته که در این مود در بازی Gerand – bent barrels پیشرفت می کنید،با تانک های بسیار قدرتمند دشمن و باس های بسیار قدرتمند تر آنها رو به رو می شوید. شما باید سعی کنید  تانک ها دارای یک نوار سلامتی هستند و زمانی که این نوار صفر شود تانک ها منفجر می شوند. بدیهی است، شما باید سعی کنید زودتر تانک مقابل تان را منفجر کنید تا بتوانید برنده نبرد شوید.

جمع بندی:

بنابراین،‌ اگر بازی های مبارزاتی و مبارزات تانک ها برای شما جذابیت دارد! این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. شما میتوانید بازی نبرد تانک ها را از فراروید دریافت کنید.

Gerand - bent barrels
بازی Gerand - bent barrels توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *