خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Combat Master Mobile FPS مود اندروید

دانلود بازی Combat Master Mobile FPS مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Combat Master Mobile FPS
  • آپدیت
  • نسخه 0.7.40
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 26
  • نظر: 0
محبوبیت 92% 92%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Combat Master Mobile FPS در فراروید!

موضوع بازی:

Combat Master Mobile FPS در سبک اول شخص شوتر از دسته بازی های اکشن و آنلاین است که سومین بازی رسمی از، استودیوی آمریکایی Alfa Bravo Inc می باشد. در این بازی شوتر تاکتیکال با دیگر بازیکنان در سرتاسر دنیا رقابت کنید، سلاح‌های مختلف به دست آورید و مسیر پیشرفت را طی کنید. بازیکنان این فرصت را دارند تا بازی را با عملکردی فوق العاده با کیفیت به طور کامل تجربه کنند. تنها با صرف چند ثانیه، می توانید با دشمنان خود مبارزه کرده و بمباران کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

زمانی که در بازی Combat Master Mobile FPS در نبرد و مبارزه هستید، برای اطلاع از وضعیت مکان هر دشمن، یک سیستم نقشه بسیار دقیق و خاص را در اختیار دارید. مناطق بحرانی همه دوباره علامت گذاری می شوند تا ردیابی و دفاع در هنگام بمباران دشمن آسان تر شود. به لطف نقشه، هنگام شرکت در نبردهایی با سبک های مبارزاتی جذاب و هیجان انگیز، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت .یکی از بهترین بازی ها، تا به امروز در سبک بازی های اکشن اول شخص شوتر است.

از ویژگی های بازی Combat Master Mobile FPS عبارت است از: سریعترین FPS دنیا روی موبایل. عملکرد فوق‌العاده با گرافیک برجسته AAA،  زمان بارگیری با سرعت رعد و برق، در عرض چند ثانیه وارد عمل شوید،زمان پخش طولانی بدون گرمایش دستگاه و بهترین بهینه‌سازی عمر باتری، بدون تبلیغات. کاملاً بدون تبلیغات، هیچ مزیتی برای کاربران پولی وجود ندارد، همه برابر هستند، بدون دانلود روزانه روز و…

جمع بندی:

به نبردهای پر سرعت و اکشن بپیوندید. Combat Master را بازی کنید، بهترین تجربه FPS در موبایل خود! از بهترین بازی های اکشن تفنگی، چند نفره است. شما می توانید بازی استاد نبرد را از فراروید دریافت کنید.

Combat Master Mobile FPS
بازی Combat Master Mobile FPS توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *