خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Zombie Defense 2: Offline TD G مود اندروید

دانلود بازی Zombie Defense 2: Offline TD G مود اندروید

آپدیترایگان
Zombie Defense 2: Offline TD G
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Zombie Defense 2: Offline TD G در فراروید!

موضوع بازی:

Zombie Defense 2: Offline TD G یک بازی اکشن و دفاع در مقابل زامبی ها از استودیوی بازیسازی Pirate Bay Games می باشد. کره شمالی در تولید سلاح های نسل جدید میباشد. اما با تولید یکی از سلاح ها که نتوانست از عهده کنترلش برآید ویروسی قارچی سراسر کره زمین را فرا میگیرد. موجب شد که مردم در 5 سال بعد به این ویروس مبتلا شوند.  دانشمندان تصمیم به تولید واکسن برای جلوگیری از این ویروس میگیرند. شما در نقش اول شخص بازی باید با سلاح هایی که در اختیارتان قرار دارد به دنبال این واکسن ها برای نجات جان مردم باشید. این بازی در گوگل پلی هم موجود است.

در ادامه…

شما در بازی Zombie Defense 2: Offline TD G باید سربازان را استخدام کنید. آنها را به عنوان غذا برای زامبی ها بفرستید. شخصیت‌های موجود در بازی را ارتقا دهید. همچنین شما باید نارنجک‌ها و نفت را به دشمن بیندازید تا آنها را بسوزانید و نابود کنید. می توانید دستور حملات هوایی برای بهتر از بین بردن دشمن را بدهید. از ماموریت ها پول به دست آورید و از آنها برای ارتقاء هواپیماها، سربازان، و تقویت صنایع دستی خود استفاده کنید تا قوی تر شوند و راحت تر دشمنان را شکست دهید.

از ویژگی های بازی Zombie Defense 2: Offline TD G عبارت است از: 5 مهارت با بسیاری از ترکیبات، 10 واحد دوستانه برای استخدام، ده ها آیتم برای ارتقاء شخصیت خود، 18 نوع دشمن اصلی، از سگ زامبی آلوده، زامبی های تنبل، تا ماشین جنگی یا دانشمند دیوانه، 3 نوع رئیس زامبی جهش یافته برای داشتن چالش های بیشتر، هواپیمای با قابلیت حمل زرادخانه سلاح، مواد منفجره بسیار قدرتمند برای تبدیل زامبی به گرد و غبار، مخزن نفت برای جلوگیری از زامبی ها با آتش، توانایی پخش بالا، می توانید ماموریت ها را برای تکمیل انواع مختلف ماموریت های جانبی دوباره پخش کنید.

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی های اکشن هستید! این بازی جذاب می تواند نظر شما را جلب کند. شما می توانید بازی دفاع در مقابل زامبی ها را از فراروید دریافت کنید.

 

Zombie Defense 2: Offline TD G
بازی Zombie Defense 2: Offline TD G توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *