خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Hit Master 3D – Knife Assassin مود اندروید

دانلود بازی Hit Master 3D – Knife Assassin مود اندروید

آپدیترایگان
Hit Master 3D - Knife Assassin
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.9
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Hit Master 3D – Knife Assassin در فراروید!

موضوع بازی:

Hit Master 3D – Knife Assassin یک بازی اکشن از استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAMES برای دستگاه های اندروید می باشد. در بازی شما باید در نقش یک جاسوس مهارت هایتان را به چالش بکشید. هنگامی که کمین کردید توسط تعداد زیادی از دشمنان مورد حمله قرار می گیرید. پس چاقوها را به سمت اهداف خود پرتاب کنید و آنها را یکی یکی از بین ببرید تا زنده بمانید. در اینجا شما باید ثابت کنید که بهترین و دقیق ترین جاسوس هستید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز  است.

در ادامه…

بازی Hit Master 3D – Knife Assassin به صورت یک به یک هست و باید تک تک بکشید. اگر دوست ندارید هم بتوانید چاقوهایتان رو توی یک بشکه ای که در حال انفجاره بذارید تا همشون رو یکجا بکشید. جعبه های مختلفی در همه جا پراکنده است، آنها را بشکنید تا سرعت دشمنان را کاهش دهید. گروگانها را نجات دهید تا به هلی کوپتر برسید. دشمنان بسیاری در اندازه های مختلف وجود دارد که می توانید به شیوه های مختلفی آنها را از بین ببرید. هر کدام از دشمنان به سلاح های مختلفی مسلح هستند پس انها را نابود کنید و امتیاز کسب کنید.همچنین جعبه های زیاده در حال پرتاب شدن هستن، جعبه ها را بشکنید تا سرعت دشمنانتان کمتر شود. گروگان ها رو نجات بدید و پیروز شوید. به سرعت همه را زنده نگه دارید و به سمت هلیکوپتر ببرید و قهرمان نهایی بشید. در هر مرحله از بازی Hit Master 3D – Knife Assassin توسط تعداد زیادی از دشمنان محاصره می شوید و تنها چیزی که در اختیار دارید تعداد زیادی چاقو است. تنها کافی است نشانه بگیرید و چاقوی خودتان را به سمت سر دشمنان پرتاب کنید تا بتوانید آنها را یکی پس از دیگری بکشید و خودتان را نجات دهید.

جمع بندی:

این بازی یک بازی آدمکشی است. بنابراین، اگر به بازی های جاسوس آدمکشی علاقه دارید. بازی ضارب‌حرفه ای بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Hit Master 3D - Knife Assassin
بازی Hit Master 3D - Knife Assassin توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *