خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Crossout Mobile – PvP Action مود اندروید

دانلود بازی Crossout Mobile – PvP Action مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Crossout Mobile - PvP Action
  • آپدیت
  • نسخه 1.21.4.68185
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Crossout Mobile – PvP Action در فراروید!

موضوع بازی:

Crossout Mobile – PvP Action یک بازی اکشن و هیجان انگیز است. بازی از استودیوی مجارستانی Gaijin Distribution KFT می باشد. این بازی در یک دنیای پسا آخرالزمانی روایت میشود و شباهت زیادی به سری فیلم های مکس دیوانه (Mad max) دارد. این عنوان یک بازی اکشن هیجان انگیز است که شما باید بازیکنان را به وسیله ماشین جنگی خود نجات دهید و در یک دنیای بی آب و علف برای دستیابی به منابع تلاش کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در نبرد افسانه ای و آخرالزمانی بازی Crossout Mobile – PvP Action با نبردهای تیمی بصورت ریل تایم مبارزه کنید. دنیای آخرالزمانی به یک میدان جنگ عظیم تبدیل شده است. مهاجمان در ماشین های مسلح و مرگبار خود برای دستیابی به منابع و تسلط بر یکدیگر می جنگند. ماشین خود را بسازید و ماشین دشمنان خود را در نبردهای PvP به یک قراضه تبدیل کنید و نشان دهید چه کسی بهترین راننده است.

شما در بازی Crossout Mobile – PvP Action وظیفه فرماندهی یک ماشین بزرگ جنگی را در اختیار دارید که به وسیله اسلحه ها و موشک های قدرتمند تجهیز شده است. به وسیله آن ها می توانید دشمن را در چند ثانیه نابود کنید. یک حالت PvP در بازی قرار دارد که با بازیکنان واقعی میتوانید رقابت کنید و امتیازاتی به دست بیاورید. قبل از شروع مسابقه خودرو شما قابل شخصی سازی می شود.و با توجه به کلاسی که انتخاب میکنید حریفی پیش روی شما قرار میگیرد. با استفاده از سیستم hitbox بازی شاهد رقابت های هیجان انگیز و پر از لحظه های حساس هستید که تنوع زیادی به هسته اصلی اضافه کرد.

جمع بندی:

اگر از علاقمندان به بازی های با کیفیت باشید به خوبی میدانید که تلفن همراه قدرت زیادی برای اجرای این عناوین پیدا کرده است، گرافیک این بازی قابل تحسین است و یک نمای سه بعدی را به شما نشان میدهد. شما می توانید بازی جذاب خط قرمز نبرد را از فراروید دانلود کنید.

Crossout Mobile - PvP Action
بازی Crossout Mobile - PvP Action توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *