خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Zombeast: Zombie Shooter مود اندروید

دانلود بازی Zombeast: Zombie Shooter مود اندروید

آپدیترایگان
Zombeast: Zombie Shooter
  • آپدیت
  • نسخه 0.31.1
  • اندروید 7.1
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 62% 62%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Zombeast: Zombie Shooter در فراروید!

موضوع بازی:

Zombeast: Zombie Shooter یک بازی اکشن و زامبی گونه است که از استودیوی استرالیایی AKPublish pty ltd می باشد. شما باید سعی کنید در یک شهر پر از زامبی زنده بمانید و از دست ارتشی از مردگان با مهات هایی که دارید خلاص شوید. پس باید تبدیل به یک قاتل زامبی با مهارت های بالا شوید و در یک دنیای آخرالزمانی بی رحمانه و در مبارزات هیجان انگیز زنده بمانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Zombeast: Zombie Shooter در سبک اکشن با تم زامبی است که به خوبی طراحی شده. بازی زامبی های هیولا روایت گری کلیشه ای از دنیای پسا آینده تسخیر شده توسط زامبی ها است. شما در نقش یکی از آدم محدود هایی هستید که از یک اشتباه مرگبار و پخش ویروسی کشنده زنده مانده اید. این ویروس انسان ها را به موجوداتی وحشتناک به نام زامبی ها تبدیل کرده است. این زامبی ها دسته های گوناگونی دارند و هر کدام ویژگی های خاصی دارند. این دنیای خشن حالا دیگر جایی برای زندگی آسوده انسان ها نیست. پس دست به کار شوید و این شهر را از دست زامبی ها نجات دهید.

بازی در دنیایی آخرالزمان جریان دارد که شما به عنوان یک بازمانده باید از جان خود در برابر تهدیدات محافظت کنید. Zombeast: Zombie Shooter دارای بخش های مختلف مانند، بخش اول که Campaign نام دارد مربوط به داستان بازی بازی است. بخش دوم که Daily Missions نام دارد در مورد نبرد و ماموریت های روزانه با پاداش های عالی است. و در نهایت بخش سوم با نام Endless Run که،  میتوانید رقابت هایی به صورت رکورد زنی را انجام دهید.

جمع بندی:

ماموریت های مختلف را تکمیل کنید و بر چالش های مختلف غلبه کنید. با امتیازاتی که کسب می کنید یک انبار مهمات از سلاح ها و تجهیزات افسانه ای را باز کنید. اگر شماهم از علاقه مندان این سبک از بازی ها هستید! بازی زامبی های هیولا را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Zombeast: Zombie Shooter
بازی Zombeast: Zombie Shooter توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *