خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی MaskGun: FPS Shooting Gun Game مود اندروید

دانلود بازی MaskGun: FPS Shooting Gun Game مود اندروید

آپدیترایگان
MaskGun: FPS Shooting Gun Game
  • آپدیت
  • نسخه 3.032
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن تفنگی، MaskGun: FPS Shooting Gun Game در فراروید!

موضوع بازی:

بازی MaskGun: FPS Shooting Gun Game در سبک بازی های  تیراندازی اول شخص چند نفره بصورت ریل تایم می باشد. استودیو بازی سازی BYRIL برای دستگاه های اندرویدی است. مولتی پلیر از زیباترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازیهای تیراندازی و تفنگی اول شخص آنلاین است. شما در بازی خودتان را با استفاده از یک ماسک بیان می کنید. تفنگ خود را از بین 16 نوع سلاح اولیه یا سه سلاح ثانویه انتخاب می کنید. زره و اسلحه خود را انتخاب کنید و یا آنها را سفارشی سازید. همچنین دارای سه حالت بازی مختلف در بازی است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی MaskGun: FPS Shooting Gun Game به شما این امکان را می دهد که با دوستان خود از طریق اتصال هات اسپات و بدون نیاز به اینترنت به رقابت های مبارزه ای فوق العاده هیجان آور بپردازید. همچنین با این بازی خود را برای ساعت ها مشغول کنید. مبارزه های شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف از جمله کارخانه، حیاط و … صورت می پذیرد و در آن شما قادرید ماسک دلخواه خود را انتخاب کنید. از میان سلاح های موجود یکی را و سپس با سفارشی سازی زره خود پا در مبارزه هایی نفس گیر بگذارید. مبارزه هایی بسیار زیبا و هیجان انگیز که در ان برنده کسی است که، تا اخر زنده بماند.

از ویژگی های بازی MaskGun: FPS Shooting Gun Game عبارت است از: شامل 16 نوع سلاح اولیه و سه سلاح ثانویهانتخاب کنیدريال، وجود سه حالت جدید و مختلف، سه نقشه های جدید میدان جنگ، حالت تشکیل گروه با دوستان، مکان تشکیل یک گروه اختصاصی با ملحق شدن به گروه های دیگر، بازی در انواع مکان ها و محیط های منحصر به فرد، سفارشی سازی شخصیت بازی و….

جمع بندی:

اگر از علاقه مندان به بازیهای تفنگی و تیراندازی هستید! این بازی با طراحی خوب و گرافیک اچ دی دارای حجمی کمتر از صد مگابایت می باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای شما بازی ماسک گان است. شما می توانید این بازی را از فراروید دانلود کنید.

MaskGun: FPS Shooting Gun Game
بازی MaskGun: FPS Shooting Gun Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *