خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Ailment: dead space standoff مود اندروید

دانلود بازی Ailment: dead space standoff مود اندروید

آپدیترایگان
Ailment: dead space standoff
  • آپدیت
  • نسخه 3.2.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Ailment: dead space standoffAilment: dead space standoffAilment: dead space standoffAilment: dead space standoff

هم اکنون دانلود بازی اکشن Ailment: dead space standoff در فراروید!

موضوع بازی:

Ailment: dead space standoff یک بازی جذاب و مهیج در سبک اکشن است که، از استودیوی بریتانیایی BeardyBirdGames می باشد. بازی در یک سفینه فضایی در نقطه ای دوردست در کهکشان اتفاق می افتد. از خط داستانی بازی اینطور پیداست این سفینه فضایی برای تحقیقات و همچنین نجات یک سفینه فضایی دیگر، از سیاره زمین به فضا رفته بود. در این بین اتفاقات و ماجراجویی های زیادی وجود دارد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی Ailment: dead space standoff مستقل در یک سفینه فضایی در کهکشانی دور اتفاق می افتد. شخصیت اصلی پس از سه روز بیهوشی در یک خلیج پزشکی از خواب بیدار می شود و می بیند که همه خدمه اش با هم دشمن هستند. آخرین چیزی که به یاد می آورد بازگشت از سفینه فضایی دیگری است که در آن ماموریت نجات داشت. اما او به آن کشتی رسید، همه از قبل مرده بودند… او باید به یاد بیاورد که چه اتفاقی برای او افتاده و این معما را حل کند.
‏شما با خدمه، همکاران و دوستان قبلی خود، همانطور که آنها می خواهند مبارزه خواهید کرد. اکنون مرده‌ای، به دوستانی که هنوز عاقل هستند و هنوز عفونت نکرده‌اند کمک می‌کنی، و سعی می‌کنی با استفاده از صدای اسلحه از این کابوس جهنمی جان سالم به در ببرید.
از ویژگی های بازی Ailment: dead space standoff عبارت است از: هزاران سلاح مختلف، مکانیک های بازی متغیر، انیمیشن های وحشیانه، موسیقی جوی و جلوه های صوتی، امکان همراه داشتن NPCها، شخصیت های زنده و پرحرف، طنز خوب، گیم پلی هاردکور، داستان جذاب، کنترل های فوق العاده ساده، باس مبارزات هاردکور و….

جمع بندی:

این بازی بسیار جالب و خوش ساخت است. سبک بازی بسیار اکشن و پر از زد و خورد و خون ریزی و انفجار است. اگر شماهم از علاقه مندان به این دسته از بازی ها هستید! بازی بیماری مرگبار را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Ailment: dead space standoff
بازی Ailment: dead space standoff توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *