خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Mini Militia – Doodle Army 2 مود اندروید

دانلود بازی Mini Militia – Doodle Army 2 مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Mini Militia - Doodle Army 2
  • آپدیت
  • نسخه 5.3.7
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 3
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Mini Militia – Doodle Army 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Mini Militia – Doodle Army 2یک بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Appsomniacs برای اندرویدی ها میباشد. در بازی چندین سرباز مختلف با قابلیت های منحصر به فرد قرار دارند که، می توانید هرکدام از آنها را که خواستید برای پیش بردن بازی انتخاب کنید. کافی است انتخاب کنید که به چه سربازی با چه قابلیتی نیاز دارید. ظاهر سربازها نیز با یکدیگر متفاوت است و همین سبب ایجاد تفاوت در ذهن شما در بازی خواهد شد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Mini Militia – Doodle Army 2  یک بازی جنگی بامزه از سری بازی های تیراندازی با آدمک با تم کارتونی بسیار زیبا است. شما می توانید در ان با اتصال به یک شبکه وای فای محلی یا اینترنت با حداکثر 6 بازیکن به صورت آنلاین بازی کنید. با فرمانده دسته خود تمرین کنید و مهارت هایتان را در قسمت اموزش افلاین افزایش دهید. شما می توانید این بازی را در دو حالت (همکاری) (دوام اوردن)  تجربه کنید. همچنین از انواع و اقسام سلاح ها همچون تفنگ های شکاری، تک تیرانداز و شعله افکن استفاده کنید. سلاح های مختلفی نیز در طول مراحل برای شما در دسترس قرار خواهند گرفت که می توانید از آنها استفاده کنید. هر زمان که خواستید، قابلیت تغییر دادن اسلحه و استفاده از اسلحه ای دیگر برایتان فراهم است.

از ویژگی های بازی Mini Militia – Doodle Army 2 عبارت است از: از ویژگی های بازی عبارت است از: نبردهای جذاب و هیجان‌انگیز چند نفره به صورت آنلاین و محلی، امکان استفاده از سلاح های انفجاری چه در بازی های معمولی چند نفره و چه در بازی های آنلاین، دارای کنترل‌های بدیهی با استفاده از دو دست، امکان پرواز به صورت عمودی با کفش های موشکی، دارای نقشه های کاملا باز، امکان استفاده از سلاح های سنگین پیشرفته و نارنجک در نبردهای رو در رو، امکان بزرگنمایی و استفاده از دو سلاح به صورت همزمان، امکان نبرد به صورت گروهی و…

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال یک بازی اکشن و جنگی هستید! یا اگر علاقه به این دسته از بازی ها دارید، درنگ نکنید و بازی ارتش احمق3 را از فراروید دانلود کنید.

Mini Militia - Doodle Army 2
بازی Mini Militia - Doodle Army 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. بهترین سایت هک بازی فقط لطفا نیوسیتی مود هم بزارید

  2. عالی بهترین سایت هک بازی فقط لطفا نیوسیتی مود رو هم بزارید

    1. سلام حتما گذاشته میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *