خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars مود اندروید

دانلود بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
CATS: Crash Arena Turbo Stars
  • آپدیت
  • نسخه 3.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

CATS: Crash Arena Turbo StarsCATS: Crash Arena Turbo StarsCATS: Crash Arena Turbo StarsCATS: Crash Arena Turbo Stars

هم اکنون دانلود بازی اکشن CATS: Crash Arena Turbo Stars در فراروید!

موضوع بازی:

بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars یک بازی اکشن و محبوب از استودیوی بازیسازی ZeptoLab می باشد. شما در بازی به میدان نبرد روبات های جنگی می روید. روبات هایی که گربه های استثنایی آن ها را کنترل می کنند. قطعات روبات را پیدا کنید و با ان روباتی اختصاصی را بسازید و پس از ان وارد مبارزه هایی نفس گیر با کاربران انلاین سراسر جهان شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars به این صورت است که، شما باید با جمع آوری قطعات مختلف ربات خود را برای نبرد بسازید و در جنگهای PvP به مبارزه با سایر بازیکنان بپردازید. همچنین شما در نقش یک گربه باید ماشین جنگی خود را بسازید و به گروههای قدرتمند بپیوندید. باید در جنگهای مختلف شرکت کنید و قطعات جدید جمع کنید تا برای طراحی یک ربات مبارزه ای بی نظیر و عالی استفاده کنید. مانند یک مهندس، ربات خود را طراحی کنید. ربات شما کارش را از یک حیاط خلوت شروع می کند. با برنده شدن در هر مبارزه به قطعات جدیدی از ربات ها دست پیدا می کنید که با کمک ان ها قوی تر و شکست ناپذیر تر از می شوید.

ویژگی های بازی  CATS: Crash Arena Turbo Stars: کشف ده ها مورد از سلاح های مختلف، ابزار و اشکال بدن، شکست دادن مخالفان خود را با طراحی ربات های منحصر به فرد، آنلاک کردن سلاح های جدید، ایجاد یک گروه قدرتمند و حاکمیت بر خیابان ها، نبرد علیه بازیکنان واقعی و مبارزه در مسیر خود و صعود به مسابقات قهرمانی جهان، شرط بندی بر روی دیگر رباتها و به اشتراک گذاری تکرار از بهترین مبارزه خود، ارتقاء قسمت های مختلف ربات خود، شرکت در نبرد های مختلف جهانی، تبدیل ربات خود به قدرتمندترین ربات، نابودی دشمنان با استفاده از اسباب بازی ها،  امکان مبارزه PVP در نقش یک گربه خیابانی و…

جمع بندی:

اگر شما هم به دنبال یک بازی جالب با ساخت نبرد روبات ها هستید بدون شک این بازی بهترین گزینه برای شما است. می توانید بازی نبرد گربه ها را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

CATS: Crash Arena Turbo Stars
بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *