خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Mortal Kombat مود اندروید

دانلود بازی Mortal Kombat مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Mortal Kombat
  • آپدیت
  • نسخه 4.1.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 81% 81%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جنگی Mortal Kombat در فراروید!

موضوع بازی:

Mortal Kombat ازجذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های سبک مبارزه ای است. بازی از استودیو معروف Warner Bros است که برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید است. یک بازی آنلاین است که در حالت های مختلف داستانی ، حالت تیمی 3v3 و حالت های دیگر قابل انجام است. این بازی در نبرد دو نفره با شخصیت های متفاوتی است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

تنوع شخصیت ها در بازی Mortal Kombat بسیار زیاد است. شخصیت های نوستالژیکی همچون ساب زیرو، اسکورپین و جکس نیز در این بازی حضور دارند. شخصیت های بازی مورتال کامبت ایکس در سه دسته برنزی، نقره ای و طلایی ارائه شده اند و هر شخصیت میتواند به شیوه و ظاهر خاصی در هریک از سه دسته حضور پیدا کند. نبردهای بازی مورتال کامبت ایکس به صورت 3 به 3 انجام می‌شود.

روش بازی:با لمس انگشت ها انجام می شوند. برای ضربه زدن به حریف کافی است به صفحه دستگاه خود ضربه بزنید. برای دفع کردن ضربات هم کافی است دو انگشت خود را به طور همزمان روی صفحه دستگاه قرار دهید. اگر هر از چندگاهی انگشت خود را بر صفحه بکشید می توانید ضربه های قدرتی QuickTime را بر حریف خود وارد کنید. این مجموعه در یک دنیای تخیلی متشکل از هجده قلمرو بازمانده اتفاق می‌افتد که طبق داستان های درون بازی، توسط خدایان باستانی ایجاد شده‌ اند.

از ویژگی خوب بازی Mortal Kombat : گرافیک بازی بسیار فوق‌العاده است. پورت موبایلی Mortal Kombat تجربه‌ای کنسولی را برایتان به  وجود می اورد. در آن حس و حالی کاملا متفاوت خواهید داشت. نورپردازی‌ها و جزئیات در این بازی واقعا بی‌نظیر است و قطعا جزو برترین گرافیک‌هایی است که می‌تواند در بین دیگر بازی‌های موبایلی داشته باشد. نهایتا بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی بازی نیز شرایطی کاملا یکسان دارند. موسیقی‌متن بسیار عالی است. دیالوگ‌های آن هم حسی هیجان‌انگیز به شما می دهد.

جمع بندی:

مورتال کمبت از بازی های پرطرفدار است که شما هم اگر علاقه مند به این بازی جذاب هستید! می توانید این بازی بسیار محبوب و پرطرفدار را از فراروید دانلود کنید.

Mortal Kombat
بازی Mortal Kombat توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *