خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Ace Fighter: Modern Air Combat مود اندروید

دانلود بازی Ace Fighter: Modern Air Combat مود اندروید

آپدیترایگان
Ace Fighter: Modern Air Combat
  • آپدیت
  • نسخه 2.707
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ایرانی تک خال در فراروید!

موضوع بازی:

بازی جنگنده تک خال (Ace Fighter) یک بازی اکشن ایرانی به صورت نبرد هوایی است. بازی از استودیوی بازی سازی ایرانی Action Games برای دستگاههای اندروید است. نبرد هوایی مدرن جت های جنگی  یک بازی فوق العاده زیبا و خوش ساخت در سبک اکشن و از نوع بازی های هواپیمایی جنگی می باشد. در بازی شما در نقش خلبانان ماهر جنگی در مأموریت هایی بسیار خطرناک هستید و با دیگر خلبانان به مبارزه در آسمان می پردازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Ace Fighter شما وارد دنیای هواپیماهای جنگی مدن و جت های جنگنده می شوید. باید در نبردهای چند نفره با بازیکنان از سراسر جهان بپیوندید و دشمنان را از بین ببرید. شما می توانید در دو بخش اصلی تک نفره و آفلاین و یا چندنفره و آنلاین بازی را تجربه می کنید. بخش آفلاین بازی بخشی با عنوان Survival است که، در آن شما باید در یک مرحله تا جایی که می توانید در مقابل هجوم موج های دشمنان ایستادگی کنید. در این بخش دشمنان شما هوش مصنوعی بازی است. 90% محبوبیت Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes است، بخش آنلاین و مبارزات چندنفره آن است. خود این بخش به 3 قسمت کلی Team Online , Team Deathmatc و Navy Online تقسیم می شود. در بخش Team Deathmatc بازی بین دو گروه صورت می گیرد قدرت مهمات هواپیمای خود را روی جت های دشمن بسنجید. با انفجارهای عظیم دشمنان خود را نابود کنید.

از بین هواپیماها و موشک های مختلف انتخاب کنید و تمام دشمنان را از بین ببرید. در محیط های سه بعدی بازی Ace Fighter مانند شهری، کویر، کوه و… با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. بازیکنان در این رقابت ها بعد از کشته شدن دوباره به بازی بر می گردند. این رقابت ها یک تایم مشخص دارد و بعد از به اتمام رسیدن تایم، تیمی برنده می شود. که بیشترین کشتار و کمترین کشته شدن را داشته باشد. خلبانهای تک خال با جنگده های پیشرفته را در آسمان به مبارزه رو در رو بطلبید و با هواپیماها و تسلیحات پیشرفته و قدرتمند هوایی دشمنان این مرز و بوم را نابود سازید.

جمع بندی:

همانطور که گفتیم، یک بازی اکشن بسیار جذاب است. اگر شما هم علاقه به ای سبک از بازی ها دارید! شما می توانید این بازی را در فراروید دانلود کنید.

Ace Fighter: Modern Air Combat
بازی Ace Fighter: Modern Air Combat توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *