خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی God of Stickman 3 مود اندروید

دانلود بازی God of Stickman 3 مود اندروید

آپدیترایگان
God of Stickman 3
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.0.5
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن God of Stickman 3 در فراروید!

موضوع بازی:

اگر عاشق بازی استیکمن، استیکمن اژدهایان مبارزه هستید، پس بازی God of Stickman 3 با گرافیک عالی و گیم پلی چالش برانگیزش انتخاب مناسبی برای شماست. این بازی توسط استودیوی بی نام و نشان  W N Yume است. دشمنان ارتشی از استیکمن های عجیب و غریب هستند و می خواهند کشور شما را نابود کنند. شما به یک جنگجوی شجاع تبدیل می شوید. برای مبارزه و دفاع در برابر تهاجم دشمنان به پا خواهید ایستاد. با مضمون شخصیت استیکمن از سری بازی های خدای استیکمن می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در God of Stickman 3 بازی شما به یک دنیای فانتزی و رنگی سفر می کنید. بازی قابلیت این را دارد که شما، در نقش انواع و اقسام شخصیت های استیکمن می توانید به مبارزه با دیگر شخصیت ها بپردازید و ان ها را شکست دهید. شما باید در نقش قهرمان اصلی خود ، وارد جنگ با رئیس ها و شخصیت های دیگر از جمله Hitz, Jirenz, Zamasuz, Black Gokuz, piccolo, frieza و … شوید. در این بازی می توانید با انتخاب و مدیریت یک شخصیت، وارد مسابقات مبارزه ای شوید و با شکست دادن رقبا به مراحل بعدی راه پیدا کنید.

امکان پیاده سازی انواع روش های مبارزاتی، زدن ضربات کومبو و استفاده از نیروهای فرابشری در این بازی وجود دارد. مبارزات فانتزی و تخیلی این بازی مخصوص افرادی است که پیش از این نیز با بازی های مشابه به  این سبک آشنا باشند. از لجاظ گرافیکی بازی، گرافیک بسیار بالای دو بعدی را دارد. افکت های تصویری زیادی در طول بازی برای ضربات و امتیازهای ویژه نمایان است که از لحاظ بصری این بازی را جذاب تر می کنند.

جمع بندی:

اگر شماهم به دنیال یک بازی اکشن با گرافیک بالا و متنوع هستید! بازی God of Stickman 3 بهترین گزینه برای شما است. این بازی را میتوانید از فراروید دانلود کنید.

God of Stickman 3
بازی God of Stickman 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *