خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Knock’em All مود اندروید

دانلود بازی Knock’em All مود اندروید

آپدیترایگان
Knock'em All
  • آپدیت
  • نسخه 1.31
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن فانتزی، Knock’em All در فراروید!

موضوع بازی:

Knock’em All یکی از بازی های بسیار جالب و تفننی است. بازی از استودیوی محبوب و مشهور VOODOO برای اندرویدی ها است. استودیوی فرانسوی VOODOO به خاطر ساخت بازی های تفننی و رکوردزنی شهرت خاصی پیدا کرده است. سبک این بازی اکشن , آرکید است. شما در بازی از ساختمانی به ساختمانِ دیگر بپرید و به سمتِ آدمک‌ها شوت کنید تا آن‌ها را فلج کنید و شاهدِ سقوطِ‌شان از ساختمان‌ها باشید. بهترین بازیکنان می‌توانند بخش‌های مختلف را با قدم گذاشتن بر آن‌ها در چندثانیه بهم متصل کنند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی Knock’em All ، در جهانی فانتزی قرار دارید که آدمک هایی در هر سطوح در مقابلتان قرار دارند. کار شما این است که این آدمک ها را قبل از اینکه خطرساز شوند از روی یک سکو به پایین پرتاب کنید و یا آن ها را با شلیک های حساس از بین ببرید و حتی آن ها را منفجر کنید. هدف شما در بازی این است که با قرار گرفتن روی یک سطح صاف دیگر به سمت پلتفرم رو به رو خود که آدمک ها چوبی در آنجا قرار دارد شلیک کنید. به محض این که شما از آسمان پایتان را روی این سطوح می گذارید آدمک ها به سمتتان حمله می کنند و اگر نتوانید جلوی پیشروی آنها را بگیرید به شما خواهند رسید و شما را میکشند و بازنده می شوید.

مهارت و تمرکزتان در پرتاپ گلوله است که می تواند شما را پیروز در هر مرحله از این بازی اندروید کند. پس در هنگام پرتاپ توپ به آدمک ها دقت کنید. باید بتوانید همه آنها را به سمت پرتگاه بکشید و پایین بندازید. یا راه دیگر شما این است که به سرشان شلیک کنید که با این کار منفجر خواهند شد. شلیک به سر نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد. با پیروزی هایی که در هر مرحله بدست خواهید آورد پول کسب می کنید که به وسیله آنها می توانید آیتم ها و سلاح های گوناگون دیگری را بخرید تا هیجان بازی برای شما دو چندان شود.

جمع بندی:

همانطور که گفتیم یکی از بازی های جذاب از استودیوی معروف VOODOO است. بی شک حتما باید این بازی را یکبار امتحان کنید. شما می توانید، بازی اکشن خوش ساخت Knock’em All  را از فراروید دریافت کنید.

 

Knock'em All
بازی Knock'em All توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *