خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی World War 2: Shooting Games مود اندروید

دانلود بازی World War 2: Shooting Games مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
World War 2: Shooting Games
  • آپدیت
  • نسخه 3.86
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن World War 2 در فراروید!

موضوع بازی:

World War 2 یک بازی اکشن هیجان انگیز است. این بازی از استودیوی آلمانی حرفه ای Edkon Games GmbH سازنده بازی های محبوب و پرمخاطبی مثل Crime Revolt – Online Shooter ، Modern Ops – Online FPS و یا  Fire Strike Online – Free Shooter FPS است. این بازی برای سیستم عامل اندروید است. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما می توانید در بازی World War 2 از تجهیزات منحصر به فرد خود با اسلحه های تاریخی، پوسته های اسلحه و سایر قطعات مختلف سلاح استفاده کنید. به سمت دشمنان تیراندازی کنید. از استراتژی های مختلف بر روی نقشه های مختلف استفاده کنید. عاقل باشید و با تاکتیک های هوشمندانه دشمنان را از بین ببرید. از بین حالت های مختلف بازی جنگ جهانی دوم یکی را انتخاب کنید. در میدان جنگ به نبرد با سایر بازیکنان بپردازید. قبیله یا تیم خود را ایجاد کنید تا بتوانید با دشمنان مبارزه کنید و سریع پیروز شوید. در نبردهای آنلاین PvP بازی کنید یا در یک فضایی با دوستان خود یک نبرد ایجاد کنید. جنگ سرد هنوز خیلی دور است، اما درگیری نظامی جنگ جهانی دوم اینجاست

از ویژگی های بازی World War 2:  شش مدل متفاوت جنگ، بالابر ۱۰ بازیکن در صحنه نبرد، گرافیک شگفت انگیز، گیم پلی هیجان انگیز دارای طرف های گوناگون جنگ مانند: شوری ، آلمانی ، آمریکایی یا ژاپنی، دارای تعداد متنوعی از اسلحه ها و تجهیزات، قبیله خود را بسازید و در جنگ ها پیروز شوید. PAP آنلاین بازی کنید. اتاق جنگ خود را بسازید و دوستان خود را دعوت کنید. مراحل و مسابقه ها را در بازی ما کامل کنید، در مقابل دیگر بازیکنان در سراسر جهان بجنگید.

جمع بندی:

یک بازی اکشن و تفنگی بسیار عالی و جذاب است. بازی کاربردهای بسیار متفاوتی را دارد. اگر شما هم علاقه مند به بازی های تفنگی هستید، بازی World War 2 را در فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

 

 

World War 2: Shooting Games
بازی World War 2: Shooting Games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *