خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Modern Warships: Naval Battles مود اندروید

دانلود بازی Modern Warships: Naval Battles مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Modern Warships: Naval Battles
  • آپدیت
  • نسخه 0.61.2.8033400
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن هیجان انگیز Modern Warships در فراروید!

موضوع بازی:

Modern Warships بازی اکشن مهیج است. این بازی از استودیو بازی سازی Cube Software برای سیستم عامل اندروید است. این استودیو تلاش کرده تا، بازی های اکشن و هیجانی خفن را تولید کند. اگر شما علاقه به بازی های مبارزاتی دارید امکان ندارد که از این بازی خوشتان نیاید. بازی به این صورت است که با تعداد زیادی از کشتی ها روبه رو می شوید. باید کشتی مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در این بین با چالش های بسیار زیادی رو به رو می شوید. کاربران اندرویدی این بازی را در گوگل پلی میلیون ها بار دانلود کرده اند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Modern Warships شما پس از انتخاب کشتی مورد علاقه خود، با دوستان و یا هم تیمی خود وارد بازی می شوید. کلیت بازی به این صورت است که، هر گروهی که بتواند کشتی های تیم رقیب را زودتر نابود کند، برنده بازی است. بازی گیم پلی ساده و راحتی دارد و شما را در گیر جزئیات نمی کند. در این بازی شما کاپیتان یک ناو جنگی هستید. تمام کشتی های داخل بازی دقیقا مطابق کشتی های واقعیت طراحی شده اند.

این بازی دارای طیف وسیعی از سلاح ها، موشک ها، مسلسل های قدرتمند، راکت ها، و خیلی چیز های دیگر است. همچنین شما میتوانید در بازی Modern Warships، هلی‌کوپتر ها و جت های جنگنده عرشه کشتی را خلبانی و کنترل کنید. بازی طراحی منحصر به فردی دارد. تمام تلاش خود را برای منحصر به فرد بودن و شبیه بودن، فضا و کشتی ها به واقعیت را کرده است. فضای گرافیکی این بازی به معنای واقعی کلمه نظیر ندارد.

جمع بندی:

همانطور که گفتیم یک بازی اکشن در نبرد با کشتی ها است. یکی از بازی های خوب این استودیوی معروف است. اگر شماهم علاقه به این سبک از بازی دارید، بدون شک Modern Warships یک گزینه عالی برای شما است. ما این بازی را در فراروید به صورت دانلود رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

Modern Warships: Naval Battles
بازی Modern Warships: Naval Battles توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *