خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی اکشن aquapark.io مود شده طلا بینهایت اندروید

دانلود بازی اکشن aquapark.io مود شده طلا بینهایت اندروید

آپدیترایگان
aquapark.io
  • آپدیت
  • نسخه 6.1.2
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

aquapark.ioaquapark.ioaquapark.ioaquapark.io

هم اکنون دانلود بازی aquapark.io از فراروید!

موضوع بازی:

aquapark.io یک بازی اکشن اعتیادآور برای سیستم عامل اندروید است. این بازی از استدیوی بازی سازی VOODOO که بسیار عالی است. این بازی شبیه ساز پارک آبی یکی دیگر از بازی های بسیار جالب و دوس داشتنی است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است. این بازی را کاربران اندرویدی میلیون ها بار دانلود کرده اند.

در ادامه…

در بازی aquapark.io شما باید در یک پارک آبی رنگارنگ و شاداب و فانتزی در داخل سرسره های آبی و بزرگ که شبیه به تونل های بدون سقف هستند. باید در سرسره ها لیز بخورید و کنترل خودتان را در طول مسیر سرسره حفظ کنید. این سرسره ها طولانی بوده و چندین عدد از آن ها به شکل های مختلف به یکدیگر متصل اند. شما در خیلی از مواقع به انتهای یک سرسره می رسید و با سرعت زیاد مثل یک سکوی پرش از روی آن پرتاب می شوید و به سرسره های بعدی می رسید. درست مثل یک پارک آبی شگفت انگیز، این سرسره ها هم پیچ و تاپ های جالبی دارند.

از جایی که نمای بازی aquapark.io از پشت بوده و مدل سازی ها نیز سه بعدی هستند، در طول حرکت شما تجربه خیلی جالبی از یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز را به دست می اورید.  چیزی شبیه به بازی های واقعیت مجازی را تجربه می کنید. در بازی از سایر بازیکنان دیگر در طول مسابقه پیشی بگیرید و از بازی سرسره آبی رنگی و آفتابی لذت ببرید. به بازیکنان دیگر را در طول مسابقه ضربه ناگهانی بزنید و با بازی کردن با این بازی اسلاید آب رنگارنگ و آفتابی سرگرم شوید. این بازی لذت یک سرسره سواری مهیج و واقعی را به شما می دهد.

جمع بندی:

این گیم پلی در عین سادگی بسیار سرگرم کننده می باشد و می تواند ساعت ها شما را پای گوشی سرگرم کند. شما می توانید بازی aquapark.io  اکشن و  فانتزی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

aquapark.io
بازی aquapark.io توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *