خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Mario Kart Tour مود اندروید

دانلود بازی Mario Kart Tour مود اندروید

آپدیترایگان
Mario Kart Tour
  • آپدیت
  • نسخه 3.4.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 19
  • نظر: 0
محبوبیت 94% 94%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Mario Kart Tour در فراروید!

موضوع بازی:

Mario Kart Tour یکی از بازی های خفن شخصیتی از دنیای Super Mario است. یک بازی چند نفره جذاب که می‌توانید با دوستان خود درون‌بازی، بیرون از بازی و همه ی بازیکنان دنیا تا تعداد هفت‌نفر به شکل همزمان انجام بازی کنید. مسابقات چند نفره در این بازی با قوانین متنوعی اعم از یک به یک ، تیمی، کارت سرعت و آیتم اسلات برگزار می‌شود. شما در بازی می توانید روش دلخواه خود را انتخاب کنید. بازی را کمپانی ژاپنی Nintendo ، سازنده و صاحب امتیاز این فرانچایز تولید عرضه کرده است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتباز است.

در ادامه…

بازی محبوب و در حال حاضر پرطرفدارترین بازی از دنیای سوپر ماریو برای موبایل ها می باشد. Mario Kart Tour یا تور ماشین سواری کارتینگ ماریو است. در آن همانطور که مشخص است باید در نقش شخصیت های اصلی مجموعه های Super Mario World در رقابت های ماشین سواری کارتینگ شرکت کنید. ماریو و دوستان خود در این بازی جهانی می‌شوند. در کنار جاده‌های قدیمی و از مسیر‌های زیبای جدیدی که بر اساس و شبیه بر شهرهای واقعی است گذر می‌کنند. این تورهای مسابقاتی هر دو هفته یک‌بار به‌روزرسانی می‌شود. به غیر از لوکیشن‌های نمادین، کاراکترهای بازی تغییراتی را ایجاد می‌کنند که شکل متفاوتی به تجربه‌ی تور ماشین سواری کارتینگ ماریو را به ما می‌دهد.

شما می توانید از آیتم های مختلف و نیروهای ویژه ای در Mario Kart Tour و در مسیرهای حرکت خود استفاده کنید، تا با کمک ها آن بتوانید رقبا را پشت سر بگذارید.شما می توانید رقبای خود را از مسیر خارج کنید. مثالا می توانید با پرتاب کردن لاک پشت به سمت حریف های دیگر، تعادل آن ها را از بین ببرید. شما می توانید، شخصیت های مختلفی را آنلاک کنید و همچنین ماشین های بهتری را خریداری کنید.

جمع بندی: یک بازی متفاوت و محبوب در بین کاربران است. شما می توانید این بازی خفن را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Mario Kart Tour
بازی Mario Kart Tour توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *