خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Restless Dungeon -Hack n Slash مود اندروید

دانلود بازی Restless Dungeon -Hack n Slash مود اندروید

آپدیترایگان
Restless Dungeon -Hack n Slash
  • آپدیت
  • نسخه 1.74
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Restless Dungeon در فراروید!

موضوع بازی:

Restless Dungeon یک بازی جذاب و بسیار خوش ساخت است. در دسته بازی های اکشن ونقش افرینی است. از سوی استودیوی سوئیسی Moustache Banana است. یک بازی Rougelike در سبک گیم پلی Hack n Slash می باشد. در این دسته از بازی ها باید شخصیت اصلی با شمشیر خود دشمنان را نابود کند. در بازی شما با زد و خوردهای خشن و جنگ های بسیار زیادی رو به رو خواهید شد. گاربران اندرویدی این بازی را در گوگل پلی دانلود کرده اند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی4.2 از 5.0 امتیاز  است.

در ادامه..

شما در Restless Dungeon به یک سیاه چال بزرگ، مخفی و شیطانی سفر می کنید. شما در نقش شخصیت اصلی، باید با سلاحی که در دست خود دارید،به سراغ دشمنان بروید و آن ها را نابود کنید. سیاه چال به طور تصادفی تولید شده باید را کاوش کنید. همچنین باید آخرین دشمنان را در این بازی بسته اکشن شکست دهید. اجنه، شیاطین، ارواح، شوالیه ها و بسیار دیگری از این موجودات را باید نیست و نابود کنید. دشمنان شما ممکن است هر نوع از موجودات مختلفی از جمله  گابلین ها و اُرک ها گرفته تا ارواح و انسان های بدجنس در لباس شوالیه ها باشد.

باید بتوانید شخصیت خود را در بازی Restless Dungeon قوی و قدرتمند کنید. شما باید سلاح ها و مهارت های بی شماری را پیدا کنید تا شخصیت خود را در بازی های شمشیر قوی تر کنید. شما با پیدا کردن سلاح های قوی شخصیت خود را قدرتمند تر میکنید. چالش های بازی به صورت تصاعدی افزایش می یابند. اگر موفق به نابود کردن حمله های  دشمنان شوید، رئیس های بزرگ و وحشی هستند که به سراغ شما می اید. شما باید در هر لحظه انتظار هر نوع حمله از سوی دشمنان باشید.

جمع بندی:

اگر شماهم علاقه  به این دسته از بازی های اکشن و نقش افرینی دارید! بازی Restless Dungeon را از دست ندهید. شما می توانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Restless Dungeon -Hack n Slash
بازی Restless Dungeon -Hack n Slash توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *