خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Clone Armies: Battle Game مود اندروید

دانلود بازی Clone Armies: Battle Game مود اندروید

آپدیترایگان
Clone Armies: Battle Game
  • آپدیت
  • نسخه 9022.12.16
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 13
  • نظر: 0
محبوبیت 69% 69%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Clone Armies اکشن در فراروید!

موضوع بازی:

اClone Armies یک بازی کشن با گیم پلی اعتیاداور از استودیوی بازی سازی Elecube برای اندرویدی ها است در بازی شما باید از بین واحد های مختلفی از سربازها با جت ها و تانک های مختلف انتخاب کنید. با مکانیک منحصر به فرد و خلاقیت خود راهی برای تکمیل ماموریت های چالش برانگیز پیدا کنید. نیروهای خود را بر علیه نیروهای دشمن هدایت کنید. با سلاح هایی که در اختیار دارید به سمت دشمنان تیراندازی کنید و دشمنان را نابود کنید. امتیاز به دست اورده بازی  Clone Armies در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Clone Armies یک بازی اکشن و متفاوت است که همانطور که گفتیم شما باید در ماموریت های خود برای پیروزی تلاش کنید. در بازی باید یک استراتری و فرماندهی خوبی را بر نیروهای خود داشته باشید. شما با یک نقشه دقیق نیروهای خود را علیه دشمنان اماده کنید و ان ها را وارد میدان نبرد کنید. شما باید بتوانید در ماموریت های متفاوت خود پیروز شوید. میتوان گفت Clone Armies یک بازی جنگی جالب و متفاوت با محیطی ساده و گرافیکی دو بعدی که،سازندگانش می گویند:با تمام بازی های جنگی با گرافیک دو بعدی متفاوت است، و یک بازی جدید را تجربه میکنید.

در بازیهای جنگی معمولا زمانی اتفاق می افتد که شما کشته می شوید و مجبورید بازی را از اول یا از جای چک پوینت دامه دهید. در بازی Clone Armies هم همین اتفاق می افتد با یک تفاوت بزرگ، وقتی شما دوباره بازی را شروع می کنید کاراکترتان که در سری قبل مرده به کمک شما می اید. از ویژگی های بازی: طراحی گیم پلی اعتیاد اور، کاملا رایگان و بدون نیاز به دیتا، شامل حالت های چندگانه بازی و…

جمع بندی:

اگر شماهم علاقه مند به این دسته از بازی های سرگرم کننده و اکشن هستید، من به شما بازی Clone Armies را پیشنهاد میکنم. این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Clone Armies: Battle Game
بازی Clone Armies: Battle Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *