خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Suspects: Mystery Mansion مود اندروید

دانلود بازی Suspects: Mystery Mansion مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Suspects: Mystery Mansion
  • آپدیت
  • نسخه 2.1.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Suspects در فراروید!

موضوع بازی:

یک بازی باحال که از Among Us ایده برداری شده است. بازی عمارت اسرار امیز یکی دیگر از بازی های استودیوی ایرلندی Wildlife Studios است. داستان بازی همان تم مافیایی را دارد اما با یک نقشه‌ی متفاوت، در بازی Suspects: Mystery Mansion شما در عمارتی مهمان هستید که،جای امنی نیست. زیرا افرادی در بین شما هستند قصد کشتن شما را دارند. به این ترتیب نقش‌ های بازیکنان در دو دسته‌ی قاتل و مهمان است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است که،در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار دارد.

در ادامه…

Suspects عمارت اسرارآمیز یک بازی جذاب بسیار خلاقانه و با شخصیت های کارتونی خنده دار است. این بازی به صورت کاملا آنلاین و در جنگ های واقعی با افراد در سراسر جهان می باشد. بازی همان سناریو بازی Among Us است. ماجرا در رابطه با گروهی از همکاران و دوستانی است که در کنار همدیگر و در یک سفینه فضایی در حال فعالیت و تحقیق هستند. در حالی که به نظر می رسد همه این شخصیت ها با یکدیگر همکار بوده و برای منفعت یکدیگر تلاش می کنند. یک نفر از بین آن ها یک خرابکار و یک خائن است. هدفش نابود کردن دیگر اعضای این گروه به طور مخفیانه است. ممکن است در طول بازی (Suspects: Mystery Mansion) با سایر بازیکنان مشورت کنید و اطلاعاتی به آن ها بدهید، اما به یاد داشته باشید که در این بازی همه مظنون هستند و ممکن است قاتل باشند. بعد از انجام تحقیقات بازی از شما سوال می کند تا در مورد قاتل رای و نظر دهید. شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین با دوستان صمیمی خود بازی کنید یا اگر آن ها وقت ندارند، کافیست وارد بازی شده و با افرادی که نمی شناسید بازی را انجام دهید.

جمع بندی:

عمارت اسرارآمیز نیز می تواند به شدت برای شما هیجان انگیز و جذاب باشد. برای دانلود بازی می توانید از سایت فراروید این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

Suspects: Mystery Mansion
بازی Suspects: Mystery Mansion توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *