خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Apple Knight Action Platformer مود اندروید

دانلود بازی Apple Knight Action Platformer مود اندروید

آپدیترایگان
Apple Knight Action Platformer
  • آپدیت
  • نسخه 2.3.2
  • اندروید 9
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Apple Knight در فراروید!+مود

موضوع بازی:

Apple Knight یک بازی خفن اکشن در سبک بازی های پیکسلی است. بازی از استودیوی بازیسازی Limitless LLC می باشد. در این بازی شما باید با ارتش پادشاه اهریمنی مبارزه کنید تا بتوانید پادشاهی خود را پس بگیرید. مسیر بازی خود با انبوهی از جادوگران شیطانی، شوالیه ها و موجودات دیگر بجنگید و امتیاز کسب کنید. در بین بازی با چالش های بسیار زیادی روبه رو می شوید. این بازی مخصوص کاربرانی اندرویدی است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است که،میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی به دانلود رسیده.

در ادامه…

در بازی Apple Knight شما در نقش یک شوالیه قهرمان به نام Apple Knight یا شوالیه اپل هستید. داستان بازی به این صورت است که،بعد از تسخیر شدن سرزمین مقدس توسط شیطان ها،شما دست به کار شدید که،دشمنان تان را نابود کنید. همچنین قصد دارید که، پادشاهی خود را پس بگیرید. راهی را که شروع می کنید، سفر پرخطر به قلب دشمن می شود. دشمن اصلی شما در بازی یک شیطان بزرگ است. حالا شیطان ارتشی اهریمنی را درست کرده و برای نابود کردن شما، از آن ها کمک می گیرد. اما این شوالیه( که شما باشید،) یک قهرمان دلیر و شجاع است و تا آخرین قطره خون خود برای سرزمینش و آزادی می جنگند.

در بازی Apple Knight همه دشمنان شامل موجودات شیطانی نیستند،بلکه سایر آن ها انسان های خیانت کاری هستند. این انسان ها در ازای پول و ثروت به ارتش شیطانی اضافه شده اند. شما باید دست به کار شوید و در نقش شوالیه اپل با این خائنین بجنگید. شما باید شمشیر خود را بردارید و این سفر ماجرایی و دشوار را آغاز کنید. در طول بازی شما به مکان های زیاد و متفاوتی سفر می کنید.

جمع بندی:

اگر از علاقه مندان به بازی های پلتفرمر و اکشن – ماجرایی هستید،بازی Apple Knight مخصوص شما است. این بازی را در فراروید می توانید دانلود کنید.

Apple Knight Action Platformer
بازی Apple Knight Action Platformer توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *