خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Last Hope 3: Sniper Zombie War مود اندروید

دانلود بازی Last Hope 3: Sniper Zombie War مود اندروید

آپدیترایگان
Last Hope 3: Sniper Zombie War
  • آپدیت
  • نسخه 1.25
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Last Hope 3: Sniper Zombie WarLast Hope 3: Sniper Zombie WarLast Hope 3: Sniper Zombie WarLast Hope 3: Sniper Zombie War

هم اکنون دانلود بازی اکشن Last Hope 3 در فراروید!

موضوع بازی: بازی Last Hope 3 اکشن و تفنگی جذاب است. تک تیرانداز زامبی ها سومین بازی از فرانچایز از استودیوی سوئدی JE Software AB در دسته بازی های اکشن است. کاربران اندرویدی این بازی را در گوگل پلی دانلود کرده اند. یک تک تیراندازی است که به تازگی بر روی پلتفرم های موبایل اندروید و IOS است. این بازی کاملا رایگان است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Last Hope 3  شما در نقش شخصیت اصلی بازی هستید. یک بازی اکشن و سرتاسر هیجان است. در آن شما در نقش نیروهای امنیتی در دنیایی هستید که توسط زامبی ها به معرض انقراض نزدیک است. دنیا توسط یک ویروس مرگبار به نابودی کامل نزدیک است. حالا این زامبی ها هستند که حکمران دنیای انسان ها هستند. باید در این دنیای خشن و آخرالزمانی طاقت بیاورید.

برای این کار باید سلاح تک تیرانداز خود را به دست گرفته و به نقاط مختلف سفر کنید و زامبی هایی که در مسیرتان قرار می گیرند را نابود کنید. شما در یک دنیای آخرالزمانی هستید. جایی که تقریباً تمام انسان های کره زمین به شکل زامبی هستند. تنها شما و فقط مقدار اندکی از آن ها جان سالم به در برده اند. شما کسی را به جز یک دوست به نام Burt ندارید. شخصیت Burt قرار است به شما آموزش دهد چطور در این دنیای وحشی از پس تهدیدات و زامبی ها بر بیائید.

به همین خاطر، او به شما کار با یک سلاح تک تیرانداز را آموزش می دهد. شما در این بازی به نقاظ مختلفی سفر میکنید. این مکان ها مکان ها نقاطی مثل بیابان ها، دهکده های کوچک و دره هایی که زمانی زیبا و چشم نواز بودند. اما حال شبیه به متروکه هستند. در این متروکه ها زامبی ها در حال  پرسه زدن هستند. در قسمت یا سری سوم بازی Last Hope 3 شاهد تغییراتی جالب در روند بازی هستیم. این بار دشمن اصلی شما رئیس تمام زامبی هاست که هیولایی ترسناک و بسیار خطرناک است. شما در طول مراحل بازی به دنبال پیدا کردن و نابود کردن این هیولا هستید. زیرا که با نابود کردن آن احتمالاً ارتش زامبی ها ضعیف خواهند شد.

جمع بندی

به طور کلی یک گیم پلی جذاب و در سبک بازی های بقا است. اگر این دسته از بازی ها را دوست دارید بازی Last Hope 3 در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

 

 

 

Last Hope 3: Sniper Zombie War
بازی Last Hope 3: Sniper Zombie War توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *