خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Prison Escape مود اندروید

دانلود بازی Prison Escape مود اندروید

آپدیترایگان
Prison Escape
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.8
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Prison Escape در فراروید!اندروید+مود

موضوع بازی: Prison Escape یک بازی جالب و سرگرم کننده با در سبک بازی های اکشن است. این بازی به مانند فیلم فرار از زندان است. شما باید نقشه ای را بکشید تا بتوانید از زندان فرار کنید. یک بازی اکشن و هیجانی است. شما در بازی باید زرنگ باشید و احتیاط کنید تا گیر نیفتید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

درباره بازی…

در این بازی بسیار هیجان انگیز Prison Escape شما به خاطر یک توطئه در دادگاه محکوم به اعدام می شوید. تنها راه شما برای فرار از این حکم فرار از زندان می باشد. در بازی فرار از زندان شما باید با زندانیان دیگر طرح رفاقت بریزید و با آنها دوست شوید. برای رسیدن به اهدافتان خود را بزرگ جلوه دهید و با انجام نقشه های گوناگون راه فرار خود را به بیرون عملی کنید. بهترین راه شما برای خروج از این زندان کندن تونلی در زیر زمین می باشد که راهی بسیار راحت و سریع بوده. به هر حال تصمیم با شماست که چطوری نقشه هایتان را عملی کنید. با دانلود این بازی هیجان انگیز اوقات فراغت خود را پر کنید و ساعت ها سرگرم شوید. شما یک بازی اکشن جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی هیجان انگیزی را تجربه می کنید. که در آن نقش یک زندانی را ایفا می کنید و می بایست هر طور شده نقشه فرارتان از زندان را عملی کنید.

ویژگی بازی Prison Escape:_حرکت ازادانه،کشف و مبارزه در دنیای زندان سه بعدی 2_ساختن راه خود از طریق 30 ماموریت پر از هیجان و فعالیت 3_انجام حرکات شگفت انگیز با افکت های ragdoll در حالت بقا 3_کنترل های بصری برای بازی به شیوه دلخواه و…

جمع بندی: Prison Escape یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. مخصوص پسرانی که علاقه به بازی های ماجراجویی و بازی اکشن دارند. می توانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Prison Escape
بازی Prison Escape توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *