خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Robbery Bob 2: Double Trouble مود اندروید

دانلود بازی Robbery Bob 2: Double Trouble مود اندروید

آپدیترایگان
Robbery Bob 2: Double Trouble
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.8
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Robbery Bob 2 Double Trouble در فراروید! اندروید + مود

موضوع بازی:بازی Robbery Bob 2 نسخه دوم از بازی بسیار چالش برانگیز و سرگرم کننده ی باب سارق است. این بازی بسیار پرطرفدار است. میلیون ها بار توسط کاربران در گوگل پلی دانلود کرده اند. این بازی از استودیوی بازیسازی CHILLINGO برای آندروید است. بازی بارب سارق2 مانند بارب سارق1 است. توضیحات برای کسانی که بارب سارق 1 را نداشته اند…(بارب دزدی است که در زندان است اما به پیشنهاد یکی از دوستانش برای ازادی دوباره وارد یک دزدی دیگر می شود به شرط ازادی بارب است.) امتیاز به دست اورده بازی Robbery Bob در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در Robbery Bob 2 شما بار دیگر در نقش باب قرار می‌گیرید. اما وارد راهی از یک ماجراجویی خطرناک می‌شوید که هر اشتباه می‌تواند برایتان بسیار گران تمام شود. ممکن است با هر خطا شما تمام نقشه‌هایتان را نقش بر آب کنید. بار دیگر شما در نقش باب سارق قرار می‌گیرید، سارق محبوبی که باز هم کمر همت بسته تا دست به سرقت چیزهایی ارزشمند بزند. خانه‌هایی که باب در بازی Robbery Bob 2 به سراغ سرقت از آن‌ها می‌رود، همگی با یکدیگر متفاوت‌اند و همین تفاوت‌ها به کلی گیم‌پلی بازی را نیز جذاب و دگرگون قرار می‌دهند. به کلی سیستم امنیتی خانه‌ها با یکدیگر تفاوت دارند و منحصر به فرد هستند.وقتی به سراغ سرقت از یک خانه در پایین شهر می‌روید، باید با چالش‌هایی متفاوت از چالش‌های سرقت از یک خانه بزرگ در بالای شهر در بازی دست و پنجه نرم کنید. همین مسئله باعث شده تا باب سارق از یک بازی یک‌نواخت و ساده به بازی متنوعی تبدیل شود. این بازی همیشه نوعی حس تنوع و جدید بودن را به مخاطب منتقل نماید. همین ویژگی باعث متفاوت شدن و جذاب تر شدن بازی شود.

جمع بندی: اگر شماهم علاقمند به بازی های ساده اما در حین حال جذاب هستید! بازی بارب سارق2 را پیشنهاد می کنم. می توانید بازی Robbery Bob 2 را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

Robbery Bob 2: Double Trouble
بازی Robbery Bob 2: Double Trouble توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *