خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Xenowerk جدید مود اندروید

دانلود بازی Xenowerk جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Xenowerk
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.0
  • اندروید 4.3
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Xenowerk  در فراروید! نسخه معمولی+نسخه مود

معرفی بازی : زنورک یک بازی بسیار جذاب و محبوب است. این بازی یک طراحی منحصر به قرد، یک بازی جدید کشن برای پلتفرم های اندروید وios می باشد. بازی Xenowerk  از کمپانی نام اشنای pixelbite است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5 امتیاز است.

توضیحات بیشتر…

شما در بازی  Xenowerk نقش شخصیت اصلی بازی را دارید.باید با در دست گرفتن انواع سلاح های قوی به مبارزه با دشمنان بروید و برای نجات دنیا تلاش کنید. باید بتوانید به نبرد و مبارزه با یک سری از موجودات عجیب غریب بروید و ان ها را شکست دهید. این موجودات قصد گسترش و تسخیر جهان را دارند. این موجودات عجیب و غریب در اثر یک ازمایش ناموفق در یک لابراتور شکل گرفته اند. موجودات ظاهر و شکل عجیب و غریبی دارند و به سرعت در حال رشد هستند.

شما اعزام شده اید تا این موجودات لابراتوری را از بین ببرید و جهان را را از خطر بزرگ نجات دهید. برای اینکار انبوهی از سلاح ها و تجهیزات جنگی مدرن در اختیار شما قرار میگیرد. باید بتوانید از هر کدام ان ها به درستی استفاده کنید. البته همانطور که میتوانید حدس بزنید تمامی این تجهیزات و سلاح ها  از همان اول در دسترس شما نبوده و باید بر اساس سیستم ارتقا اجازه استفاده از آنها را پیدا کنید.

در هنگامی که شما در مخمصه گیر کردید میتوانید از تواناییهای ویژه خود در بازی Xenowerk برای چند دقیقه ای  استفاده کنید تا خود را نجات دهید. تمامی اتفاقات بازی در محیط هایی نسبتا تاریک انجام می شود. یکی از ویژگی های این بازی میتوانیم به گرافیک خیره کننده هم اشاره کزد. از ویژگی های خوب این بازی عبارت است از:1_طراحی عالی مناطق تاریک و روشن است. 2_ انواع سلاحها و تجهزات متنوع در بازی است3 _ امکان ارتقای تسلیحات و.. را دارد. 4_وجود تواناییهای ویژه برای رهایی از مخمصه ها5_ امتیازدهی بر اساس عملکرد شما است.

به علاقمندان این دسته از بازی های اکشن و جنگی بازی  Xenowerk  را پیشنهاد میکنم. این بازی را از فراروید به صورت رایگان می توانید دانلود کنید.

Xenowerk
بازی Xenowerk توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *