خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی War Machines:Tanks Battle Game جدید مود اندروید

دانلود بازی War Machines:Tanks Battle Game جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
War Machines:Tanks Battle Game
  • آپدیت
  • نسخه 8.16.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن War Machines:Tanks Battle Game در فراروید!

معرفی بازی War Machines:Tanks Battle Game : یک بازی محبوب و بسیار سرم کننده اکشن است. این بازی از استودیوی بازیسازی Fun Games For Free برای اندرویدی ها است. بازی هیجان انگیز و اکشن نبرد تانک ها با یکدیگر است. شما باید تانک خود را انتخاب کنید و وارد نبرد میدان جنگ شوید. این بازی  تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده . امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5 امتیاز است.

در بازی War Machines:Tanks Battle Game شما تانک خود را انتخاب می کنید. در نبردی نابرابر به مصاف دوستان تان یا دیگر کاربران سراسر جهان بروید.شما سه دقیقه زمان در اختیار دارید تا، بتوانید بیشترین تعداد تانک رقیبانتان را از بین ببرید. شما باید بتوانید از کشورتان دفاع کنید. نبرد، در بازی بین مردمی از کشورهای چین،امریکا،روسیه،ژاپن، و بسیاری از کشورهای دیگر است.شما باید تانک خود را از بین طیف زیادی از تانک های قدرتمند،که با استراتژی جنگی شما همخوانی دارند را انتخاب کنید.

بهتر است که شما یک تانک سبک انتخاب کنید که بتوانید به سرعت حرکت کنید و دشمنانتان را شکه کنید. با ارتقا خودتان در بازی و به دست اوردن امتیاز،می توانید تانک های جدیدی را به دست اورید.بازی دو  حالت مختلف  War Machines:Tanks Battle Game  دارد.شما باید از بین این دو حالت یکی را برای بازی انتخاب کنید. با انتخاب تانک های قدرتمند مثل،پانزر،تایگر ،دشمنانتان را با ان ها له کنید. از ویژگی های بازی، ده ها مکان و محیط متنوع برای انجام جنگ هیا تمام عیار،امکان سفارسی سازی و ارتقای تانک ها با گزینه های مختلف و…

بنابراین پیشنهاد من به شماهایی که،علاقمند به دسته بازی های اکشن نبرد با تانک ها هستید. بازی را به صورت رایگان از سایت فراروید،به صورت رایگان دانلود کنید.

War Machines:Tanks Battle Game
بازی War Machines:Tanks Battle Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *