خانه » بازی » اکشن » دانلود Mr Autofire 2.5.3 – بازی اکشن “آقای تیرانداز” اندروید + مود

دانلود Mr Autofire 2.5.3 – بازی اکشن “آقای تیرانداز” اندروید + مود

آپدیترایگان
Mr Autofire ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.5.3
  • اندروید 6.0
  • دسته
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی آرکید-اکشن بسیار سرگرم کننده Mr Autofire ‏برای اندروید

Mr Autofire ‏ _ آقای تیرانداز! عنوان یک بازی اکشن تفنگی خفن در سبک بازی  ارکی  و پلتفرمر می باشد. این بازی  جذاب از توسط  استودیوی Lightheart Entertainment برای سیستم عامل اندروید می باشد. هیولاها همه به شهر سرازیر شده اند و این بستگی به شما  دارد که تار و پود ان ها را نابود کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا ان ها را از بین ببرید امتیاز به دست آورده بازی در  گوگل  پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی Mr Autofire ‏ یکی از پر زد و خورد ترین بازی هایی است که،تجربه میکنید. در این بازی شما حتی یک ثانیه هم استراحت و ارام و قرار ندارید. تا جایی که چشمتان میبیند در بازی بمب، تیر،تفنگ و انفجار استیکی از چالشی ترین و سرگرم کننده ترین  بازی های اکشن است. در بازی اقای تیرانداز شما در نقش یک قهرمانی هستید که، بعد از حمله موجودات فضایی به زمین،  برای نابودی این هیولاهای وحشی دست به کار شدیده اید. برای نابودی شما به میدان نبرد و مبارزه با موجودات فضایی می  روید و با تمام قدرت و وان خود باید موجودات را شکست بدهید. موجودات فضایی انواع سلاح های مختلف را دارند و نمی توانید به اسانی شکستشان بدهید.

تنها کاری که باید در بازی  انجام  بدهیم این است که جای خالی دهید و بپرید، سریع حرکت  کنید. در چند ثانیه از بازی هزاران تیر در چند ثانیه به سمتان می اید. باید بتوانیم سریع  عکس العمل نشان دهیم. اقای تیر انداز قطعا یک بازی بسیار جذاب و به طور کلی یک بازی  باحال و خفن  از بازی دسته بزای  های  اکشن  و  تفنگی  می باشد. به دوستداران این سبک از بازی ها پیشنهاد می کنم که بازی آقای تیرانداز را حتما امتحان کنند. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Mr Autofire ‏
بازی Mr Autofire ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *