خانه » بازی » اکشن » دانلود Spider Hero – بازی اکشن «قهرمان عنکبوتی 2» اندروید + مود

دانلود Spider Hero – بازی اکشن «قهرمان عنکبوتی 2» اندروید + مود

آپدیترایگان
Spider Fighter 2 ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.25.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 11
  • نظر: 0
محبوبیت 72% 72%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی Spider Fighter 2 برای اندروید

 Spider Fighter 2 _قهرمان عنکبوت 2! از سری بازی های اکشن است که،توسط استودیوی بلاروسی Superhero Academy که بعد از محبوبیت نسخه اول این بازی تولید شد. یکی از بازی های اکشن ابر قهرمانی است. شما کنترل  شخصیت اصلی بازی که یک پسر جوان است را به دست دارید. او مثل شخصیت اسپایدر من توانایی تنیدن تار دارد و تبهر خاصی در مبارزه دارد. امتیاز به دست آورده بازی در  گوگل   پلی اکنون  4.5  از 5.0 است.

در بازی شما مانند یک عنکبوت فوق العاده عمل میکنید. سبک بازی اکشن است و برپایه مشت و مبارزات  است. در بازی   شما قهرمان عنکبوت را در سه بعد کنترل میکنید. این مبارزه عنکبوت روی موتور در شهر با گروه های تبهکار اتفاق می افتتد. ارباب ها و تبهکارها بی رحمانه به شهر می کنند. ابر قهرمان شما عنکبوت قهرمان است که باید شهر را از دست این مافیا و گانگسترها نجات دهد. اوضاع شهر در حال نابودی است و شهر هیچ امیدی ندارد. نیرو های ویژه و پلیس ها هم نتوانسته اند  با این تبهکارها مقابله کنند. اگر به بازی نقش آفرینی با شخصیت های ابر قهرمانی علاقه دارید،بازیMARVEL Strike Force: Squad RPG هم می تواند یک بازی جذاب در این سبک باشد.

در ادامه شما به عنوان یک قهرمان وارد می شوید و شهر را از دست این مافیا های ظالم نجات می دهید. مردم به کمک شما خیلی نیاز دارند. عنکبوت پرنده شما سریع و غیر قابل پیش پینی و ماهرانه عمل میکند. عنکبوت که ویژگی  های قهرمانی خود را دارد، باید ویژگی ها و توانایی های جدیدش را در بازی باز کنید تا با ارزال ها مبارزه کنید. مرد عنکبوتی یک شخصیت بسیار محبوب در بین پسران نوجوان است و قطعا بازی قهرمان عنکبوتی هم برایتان محبوب و جذاب خواهد بود. اگر علاقه به شخصیت مرد عنکبوتی دارید،پیشنهاد می شود که این بازی جذاب را تجربه کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Spider Fighter 2 ‏
بازی Spider Fighter 2 ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *