خانه » بازی » اکشن » Hunter Assassin 2 – بازی استراتژی-تاکتیکال قاتل شکارچی ۲ + مود

Hunter Assassin 2 – بازی استراتژی-تاکتیکال قاتل شکارچی ۲ + مود

آپدیترایگان
Hunter Assassin 2 ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.109.01
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Hunter Assassin 2 ‏Hunter Assassin 2 ‏Hunter Assassin 2 ‏Hunter Assassin 2 ‏

دانلود بازی استراتژی Hunter Assassin 2 برای اندروید

Hunter Assassin 2 _ شکارچی  قاتل2! عنوان یک بازی جذاب و هیجان انگیز دومین بازی از سری بازی های قاتل شکارچی از استودیوی Ruby Game Studio ترکیه ای است. بازی به این صورت است که،شما در ابتدا بازی باید به یک ماموریت بروید. ماموریت این است که،باید وارد خانه ای شوید که در ان دشمنان شما هستند. شما باید ان ها  را بکشید و پاکسازی کنید. باید جنگ افزار های قدرتمند ان ها را از بین ببرید. امتیاز به دست اورده این بازی اکنون در گوگل  پلی 4.2 از 5 است.

بازی شکارچی قاتل در دو نسخه مود شده است. این بازی نبرد و ماموریت بی وقفه یک قاتل را برای از بین بردن دشمنان خود  به تصویر می کشد. شما در ازای کشتن هر یک از دشمنان خود الماس و امتیازهایی دریافت میکنید. شما میتوانید با استفاده از همان الماس ها کاراکتر ها یا همان شخصیت های جدید را ازاد کنید. هر کدام از این کاراکتر ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند که،در دیگری وجود ندارد.

در هر فصل ماموریت های متنوعی وجود دارد. شما با برنده شدن در هر مرحله الماس دریافت میکنید. این ماموریت ها میتواند  شامل کشتن تعدادی از دشمنان باشد. در این ماموریت ها دشمنان نباید شما را شناسایی کنند. سختی و دشواری این بازی  به این صورت است که،در مرحله های اول  همه چیز بسیار ساده و اسان است. کم کم به صورت خطی سختی بازی بیشتر  میشود. هرچه جلوتر بروید دشمنان قوی تر می شوند و، کار شما به عنوان یک قاتل سخت تر میشود.

کنترل بازی بسیار راحت است و شما با یکبار بازی،کلیت بازی را متوجه خواهید شد. اگر به دنبال بازی جدید و سرگرم کننده ای هستید! پیشنهاد میشود که این بازی را نصب کنید و لذت ببرید. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از  فراروید  دانلود  کنید.

Hunter Assassin 2 ‏
بازی Hunter Assassin 2 ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *