خانه » بازی » اکشن » Free Fire MAX – بازی اکشن – بقا “آتش به اختیار: مکس” اندروید!

Free Fire MAX – بازی اکشن – بقا “آتش به اختیار: مکس” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Free Fire MAX ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.99.1
  • اندروید 4.1
  • دسته
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Free Fire MAX برای اندروید!

Free Fire MAX آتش به اختیار: مکس! عنوان یک گیم پلی بسیار جذاب توسط سرکت GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED می باشد. فری فایر شباهت بسیار زیادی به بازی پابجی دارد و فوق العاده هیجان انگیز می باشد. بقا در جزیره دور افتاده بی شک یکی از پرطرفدار ترین،زیبا ترین و بهترین بازی در سبک تفنگی و اکشن است که،در دسته بازی های بتل رویال است. امتیاز این بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

Free Fire MAX بازی به سبک بقا است و 50 بازیکن در جزیره دور افتاده به صورت ازاد در نقشه حرکت میکنند. همانند یک انسان واقعی کار های مختلف انجام میدهند، شما در این بازی در مقابل 50 بازیکن انلاین در سرار جهان به رقابت می پیوندید.در این بازی انواع سلاح و مهمات وجود دارد که باید ان را جمع اوری کنید. در اول بازی دست خالی هستید و باید خودتان سلاح و مهمات مختلف را جمع اوری کنید. بازی به صورت خودکار تجهیزات را روی تفنگ شما،و با کلیک کردن روی فلش بالا روی سلاحتان قرار خواهد داد. هرچند که تجهیزات قدیمی شما داخل کوله پشتی تان می ماند. پس باید پس از دریافت تجهیزات جدید،تجهیزات قدیمی و اضافی را روی از داخل کوله پشتی خالی کنید تا کمبود جا نداشته باشید.

در طول بازی شما نباید در محیط باز باشید،زیرا که باعث میشود به شما تیراندازی کنند. پس باید سریع سنگر بگیرید و با احتیاط قدم بردارید. وقتی که دشمن را دیدید سریع شلیک کنید و پشت سنگرها پناه بگیرید و رو در رو یا در محیط باز نباشید. شما برای جلوگیری از شناسایی شدن میتوانید به صورت سینه خیز به جلو بروید. شما پس از چندین بار بازی میتوانید به بازی مسلط شوید. فری فایر یک بازی اکشن تفنگی عالی و فوق العاده است که، بسیار محبوب و پر دانلود می باشد.گرافیک و صدا گذاری بازی بسیار عالی و مورد قبول است. این بازی در دو نسخه فری فایر و فری فایر مکس می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *