خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D جدید به همراه مود

دانلود بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D جدید به همراه مود

آپدیترایگان
GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D
  • آپدیت
  • نسخه 2.8.21
  • اندروید 4.0.3
  • دسته /
  • رای: 182
  • نظر: 4
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D به همراه نسخه مود

هم اکنون نسخه 2.8.21 به همراه نسخه مود از وبسایت فراروید قابل دانلود میباشد!

JOYCITY Corp برنامه‌نویس منتخب ویرایشگر در فروشگاه Google Play است که بازی‌های اندرویدی در سطح جهانی را با کیفیتی با کیفیت بالا و طرح جذاب لعنتی توسعه می‌دهد. آنها اکثراً بازی های جنگی و علاوه بر این، تقریباً همه ژانرها را می سازند. اگر به بازی‌های نوع جنگ آن نگاه کنیم، سرآشپزهای مختلفی مانند Gunship Battle Helicopter 3D، Crossfire: Warzone – Strategy War، و Gunship Battle Total Warfare را دریافت خواهیم کرد. خوب، همه این بازی‌ها توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مورد پسند و دانلود قرار گرفته‌اند که واقعاً بسیار عالی است. بنابراین اگر به دنبال یک بازی جنگی با مزایای استثنایی هستید، باید یک بار بازی Joycity را انجام دهید. و اگر تازه وارد هستید، لطفاً به سراغ هلیکوپتر نبرد 3 بعدی گانشیپ بروید.

این یک خلاقیت بسیار لذت بخش از Joycity است که شامل یک طرح داستانی نفس گیر و گرافیک واقعی بازی زیبا است. علاوه بر این، این یکی از بازی های انتخاب ویرایشگر در فروشگاه Google Play است که به این معنی است که برای امنیت و تجربه بهتر شما در فاکتورهای مختلف بررسی شده است و تمام تست ها را پشت سر گذاشته است.هلیکوپترها اولین عشق برای هر گیمر هستند زیرا همه ما ابتدا یک هلیکوپتر را در بازی های شبیه سازی پیدا می کنیم تا به جلو برویم. کنترل های داخل هلیکوپترها استثنایی هستند.

برای همه گیمرهای قدیمی هلیکوپتر سه بعدی Gunship Battle، این مدل بازسازی شده خدایی ثابت خواهد شد، زیرا در اینجا تمام ویژگی های مورد نظر آنها را بدون هزینه ارائه می دهد. The Gunship Battle Helicopter 3D تمام هلیکوپترهای باز شده در بازی را به شما ارائه می دهد، به این معنی که می توانید هر یک از هلیکوپترهای آن را بدون تکمیل سطوح بسیار عالی خریداری کنید. صرف نیست؟دانلود بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D جدید به همراه مود

GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D
بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات