خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Hitmasters جدید به همراه مود

دانلود بازی Hitmasters جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Hitmasters
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 81% 81%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید Hitmasters به همراه نسخه مود 

هم اکنون نسخه 1.6.0 به همراه نسخه مود در فراروید منتشر شد!

اگر فردی هستید که تصمیم می‌گیرید خود را با بازی‌های روی دستگاه‌های تلفن همراه سرگرم کنید، Playgendary نامی آشنا خواهد بود. بازی هایی که این سازنده قبلا منتشر کرده است مانند Kick the Buddy، Polysphere و Bouncemasters همگی موفقیت های خاصی داشته اند. اکنون، برای اینکه بتوانیم تجربه سرگرمی را برای بازیکنان در دستگاه های تلفن همراه متنوع کنیم، Hitmasters آخرین نامی است که سازنده منتشر کرده است.

درست از اولین ایده های برنامه ریزی شده برای این بازی، تمام آنچه که مورد نظر است می تواند بالاترین تجربه سرگرمی ممکن را به بازیکنان بدهد. بنابراین گیم پلی اصلی این بازی سرگرمی فوق العاده بالایی را به بازیکنان خود خواهد داد. هنگام شروع بازی، بازیکنان از طریق مکانیسم عملیاتی هدایت می شوند و عملکرد اصلی بازیکن با این بازی، لمس و کشیدن انگشت به آرامی روی صفحه خواهد بود.

یک سطح با مکانیک های مشابه، از جمله دیوارها، موانع و افراد بد برای بازیکن آورده می شود. وظیفه بازیکن مشخص می شود که آنها باید بر دیوارها و موانع غلبه کنند و از سلاح های خود برای از بین بردن افراد بد استفاده کنند. درست از نقطه شروع بازیکن، هنگام لمس صفحه، محل شروع خواهد بود، سپس سوایپ مسیر گلوله ای خواهد بود که بازیکن می خواهد.

برای اینکه بتوانید بهترین تجربه سرگرمی را به بازیکنان خود بدهید، بی حوصلگی یکی از چیزهای غیرممکن است. بنابراین توسعه دهندگان بازی برای بازیکنان خود سیستمی از سطوح استثنایی بسیاری در بازی آماده کرده اند. بازیکنان هنگام عبور از صفحه قبلی سطوح مختلف جالبی را تجربه خواهند کرد و البته به تدریج سختی آن افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این، گرافیک نیز یکی از ویژگی‌های اساسی خواهد بود که یک بازی سرگرم‌کننده باید روی آن سرمایه‌گذاری کند، زیرا گرافیک مکانی خواهد بود که تمام محتوایی را که بازی می‌خواهد به بهترین شکل به بازیکنان خود منتقل کند.

دانلود بازی Hitmasters جدید به همراه مود

Hitmasters
بازی Hitmasters توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *