خانه » بازی » اکشن » Hopeless 2: Cave Escape – بازی نااُمیدی 2 : فرار از غـار اندروید + مود

Hopeless 2: Cave Escape – بازی نااُمیدی 2 : فرار از غـار اندروید + مود

آپدیترایگان
Hopeless 2: Cave Escape
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.41
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی آرکید Hopeless 2 برای اندروید

Hopeless 2: Cave Escape _نا امیدی ۲:فرار از غار! دومین نسخه از این سری بازی از سوی استودیوی UpopaGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی جذاب در دسته بازیهای اکشن و آرکید می باشد. در این بازی شما در نقش کسی هستید که کنترل و هدایت حباب هایی طلایی درخشان را به دست دارید. این حباب های درخشان در تاریکی گیر افتاده اند و حال باید بتوانند فرار کند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا حباب ها را از این تاریکی نجات دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی دسته ایی از حباب های درخشان در تاریکی هستند و بسیار می ترسند. اما نکته مثبت بازی این است که حباب های درخشان دارای سلاح هستند و می توانند از آن ها برای دفاع استفاده کنند.‌ سایه های تیره در حال حرکت به سمت آن ها هستند پس حباب های درخشان باید حواسشان باشد و بتوانندسریع عکس العمل نشان دهند. با استفاده از سلاح هایی که حباب ها دارند،باید به سمت این سایه های هیولایی مانند شلیک کنید و نگذارید که به شما نزدیک شوند. با سلاح خود تند تند شلیک کنید و دشمنان خود را از بین ببرید. ماجراجویی خود را در مرحله های جذاب رقم بزنید. شما امکان ارتقا سلاح ها با جمع اوری سکه ها را دارید.

در نسخه دوم این بازی جذاب مکان ها و فضای بازی پیکسلی و سه بعدی درکنارهم قرار دارند. به همین خاطر یک بازی بسیار جذاب را برای شما رقم میزند. این بازی از گرافیکی بسیار زیبا و جذاب در محیطی تاریک و ترسناک برخوردار است. قطعا این بازی جذاب بسیار سرگرم کننده و مهیج است کهم ی‌تواند شما را سرگرم کند. اکنون می‌توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Hopeless 2: Cave Escape
بازی Hopeless 2: Cave Escape توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *