خانه » بازی » اکشن » دانلود King of Crabs – بازی اکشن رقابتی “پادشاه خرچنگ ها” اندروید!

دانلود King of Crabs – بازی اکشن رقابتی “پادشاه خرچنگ ها” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
King of Crabs
  • آپدیت
  • نسخه 1.17.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب King of Crabs برای اندروید

King of Crabs – پادشاه خرچنگ ها !عنوان یک بازی سرگرم کننده جذاب در دسته بازیهای اکشن از استودیوی Robot Squid برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی وارد دنیای خرچنگ ها می شوید. به عنوان یک خرچنگ باید با سایر خرچنگ های قدرتمند و درشت هیکل به رقابت بپردازید و آن ها را از بین ببرید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

کلیت بازی های این استودیو به این صورت است که شما به عنوان یک شخصیت در بازی هستید که باید با ده ها نفر دیگر از بازیکنان به رقابت بپردازید. بازی پادشاه خرچنگ ها هم به همین منوال است. شما به عنوان یک خرچنگ قوی وارد بازی می شوید و با ده ها خرچنگ دیگر به رقابت می پردازید. خرچنگ های متنوعی در بازی وجود دارند که هر کدام از نژاد های خاصی می باشند. شما به صورت آنلاین با دیگر خرچنگ ها به رقابت می پردازید. هدف اصلی و تمرکز شما باید بر روی نابودی دیگر خرچنگ ها باشد. اما باید بسیار محتاط باشید زیرا که خرچنگ های دیگر قوی هستند و ممکن است آنها شما را زودتر از بین ببرند. Sausage Wars.io عنوان یکی دیگر از بازیهایی که در همین سبک می باشد.

در آخر بازی هم هر خرچنگی که بتواند تعداد بیشتری از خرچنگ ها را از بین ببرد،برنده بازی است. در طول بازی شما امتیاز هایی به دست می آورید که باید آیتم ها را خریداری کنید. این بازی به صورت کاملاً آنلاین است و همه بازیکنان در آن به صورت اینترنتی در حال رقابت با یکدیگر هستند. قطعا با بازیکنان واقعی هیجان بازی دوچندان می شود و بازی بسیار رقابتی تر و مهیج تر می باشد. بازی دارای گرافیک بسیار عالی و مدل سازی های سه بعدی است. قطعا یک شاهکار بینظیری را تجربه خواهید کرد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

King of Crabs
بازی King of Crabs توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *