خانه » بازی » اکشن » دانلود جنگ زرهی 2.1 بازی ایرانی تانکی اکشن + مود مقادیر بینهایت اندروید

دانلود جنگ زرهی 2.1 بازی ایرانی تانکی اکشن + مود مقادیر بینهایت اندروید

آپدیترایگان
جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎
  • آپدیت
  • نسخه 2.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 240
  • نظر: 1
محبوبیت 89% 89%

اسکرین شات ها

جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎

دانلود نسخه جدید بازی جنگ زرهی به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 2.1 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی جنگ زرهی (تانک ایرانی) یک بازی جنگی کاملا ایرانی است با گرافیکی خیره کننده و سه بعدی بر روی موبایل، این بازی حدود 500 هزار دانلود در فروشگاه های ایرانی داشته است. شما باید با تانک و سلاح های مختلف جلوی تجاوز انها را به خاک منطقه را بگیرید و مانع ورود انها بشوید. بازی جنگ زرهی دارای بیش از 180 مراحل متنوع و ماموریت، مقاومت و… در بین بازیکنان بازی جنگ زرهی وجود دارد.

دشمنان از راه های مختلفی از جمله زمینی و هوایی به مناطق ما هجوم اوردند، سربازان زرهی در منطقه ها جای گرفته اند و کاملا اماده اند، و شما رهبر یکی از گروه های زرهی هستید که مناطق مختلف به همراه سربازان خود با متجاوزان مبارزه میکنید هم اکنون شما هدایت تانک را هم به عهده دارید و با ان باید جلوی دشمنانی که با تانک، هلیکوپتر، ماشین های نظامی، کبرا و… حمله میکنند بایستید و تا جان اخر بجنگید و پس از نابود کردن همه ی دشمنان به مرحله بعد ارتقا پیدا میکنید. برای ارتقاء قدرت تانک باید سکه یا الماس صرف کنید. سکه و الماس با پیشروی در بازی می توانید به دست اورید. اما اگر بخواهید می‌توانید ازخرید های درون برنامه استفاده کنید و بدین صوت سکه و الماس بخرید و با استفاده از آن ها تانک های خود را ارتقاء دهید. در بازی 14 نوع تانک وجود دارد که کم کم قفل ان ها باز می شود. بازی دارای ۱۸۰ مرحله هیجان انگیز و اکشن می باشد. مراحل چالش برانگیز و زمان دار هستند. باید در مدت مشخص از پس مراحل و ماموریت ها بر بیایید.

در بازی جنگ زرهی صداگذاری روی تانک ها کاملا واقعی است، این بازی هم امکان انلاین بودن و هم افلاین بودن را دارد و حجم کمی را نسبت به کیفیت دارد و از گیم پلی روان و ساده ای برخوردار است که کار شما را راحت کرده است. از بازی های مشابه نمیتوان هیچ بازی رو اشاره کرد میان بازی های ایرانی 🙂 امیدوار اوقاقت فراغت خود را با این بازی به خوبی سپری کنید. هم اکنون میتونید این بازی بسیار جذاب را به همراه نسخه مود از وبسایت فراروید دانلود کنید.

دانلود نسخه مود بازی جنگ زرهی با سکه و الماس بینهایت

جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎
بازی جنگ زرهی - بازی تانکی اکشن ‎ توسط سپر امنیتی تایید شده