خانه » بازی » اطلاعات عمومی » Brain Test 2 – دانلود بازی تست‌هوش2: داستان‌های‌ گمراه‌کننده + مود

Brain Test 2 – دانلود بازی تست‌هوش2: داستان‌های‌ گمراه‌کننده + مود

آپدیترایگان
Brain Test 2: Tricky Stories
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی فکری پازلی Brain Test 2: Tricky Stories برای اندروید

Brain Test 2: Tricky Stories – تست هوش 2 (آزمایش مغز 2):داستان های گمراه کننده!عنوان یک بازی بسیار جذاب فکری،از دومین سری از مجموعه بازیهای جذاب و پرمخاطب Brain Test برای سیستم عامل اندروید می باشد. سری یک بازی یعنی Brain Test: Tricky Puzzles بعد از موفقیتی که پیدا کرد تصمیم به ساخت سری دومش گرفت. در این بازی جذاب شما باید در هر مرحله با تعداد زیادی از پازل ها و معما رو به رو می هستید که باید آنها را حل کنید. در این سری از معماها ماجراهایی جذاب با شخصیت‌های رنگارنگ دارند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما با کلکسیونی از پازل ها و تست های هوش بصری بسیار زیادی روبه رو می شوید. این بازی کارش به چالش کشیدن ذهن شما است. بازی به این صورت است که سوالاتی از شما می پرسد که شما را به صورت کامل از مسیر تمرکز خارج می کند و شما را را وادار به فکر و تمرکز می کند. این پازل ها و معما ها به طورنامتعادلی هستند. پس بهترین کار را انجام دهید. برای حل پازل های این بازی نیاز به تحلیل های سنگین یا تست های ریاضی سخت ندارید. جواب سوال ها و حل پازل ها بسیار راحت و ساده است فقط نیاز به فکر و تمرکز دارد.

هر پازل را با تمرکز و فکر درست بررسی کنید و سؤال مربوط به آن را به خوبی متوجه شوید. تقریباً همه این پازل ها و تست های هوش محوریتی طنزآمیز دارند که باعث می شود حل کردن آن ها عجیب و مرموز باشد. علاوه بر آن بازی خنده دار است و شما را سرگرم می کند. این بازی ساده و جذاب است که می تواند شما را سرگرم کند. این پازل ها و معما ها با بازی های دیگر فرق می کنند و در حقیقت گمراه کننده هستند. حتی بعضی از آنها جنبه تفننی هم دارند و خنده دار هستند. پس این بازی جذاب را از دست ندهید و همین الان بازی را از فراروید دانبود کنید.

Brain Test 2: Tricky Stories
بازی Brain Test 2: Tricky Stories توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *