خانه » بازی » اکشن » دانلود Sea Battle 2 – بازی آفلاین نبرد دریایی “کشتی‌ران 2” اندروید + مود

دانلود Sea Battle 2 – بازی آفلاین نبرد دریایی “کشتی‌ران 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Sea Battle 2
  • آپدیت
  • نسخه 3.0.2
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Sea Battle 2 برای اندروید

Sea Battle 2  – نبرد دریایی 2 (کشتی ران 2)!عنوان یک بازی بسیار جذاب و معروف و پرطرفدار از استودیوی بازیسازی BYRIL برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید در بازی با تجهیزات و امکاناتی که دارید به نبرد با دشمن بروید.‌ تجهیزات متفاوتی را مانند بمب ها،مین، و… را دارید که می توانید با استفاده از اینها در نبردها پیروز شوید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا شما باید یک فضا و یا مکانی را مشخص کنید. یک استراتژی درست و مخصوص به خود را به کار بگیرید تا بتوانید در این صورت در نبردها پیروز شوید. با استراتژی مخصوص به خود به صورت هجومی دشمنان را یکی یکی از بین ببرید و به برای خود امتیاز جمع آوری کنید. در این بازی شماکشتی های جنگی، هواپیماها، زیردریایی ها، معادن و فلزات، رادارها و… در اختیار دارید تا با آن ها بتوانید وارد نبردها شوید. یکی از ویژگی های جذاب این بازی این است که،سیستم چت برای برقراری ارتباط با بازیکنان در هنگام بازی کردن را دارید و می توانید به هم پیام بفرستید. اگر به بازی هایی که نبرد کشتی ها با یکدیگر هستند را دوست دارید،بازی Oceans of Steel را هم دانلود و نصب کنید.

محل قرار گرفتن کشتی خود را روی صفحه مشخص کنید، موقعیت کشتی های دشمن را حدس بزنید و به آن ها به صورت هجومی حمله کنید. شما میتوایند از انواع و اقسام سلاح هایی که در اختیار دارید برای نابودی کشتی های دشمن استفاده کنید. بازی حالت های مختلفی دارد هم به صورت چند نفره با بلوتوث، انلاین با کاربران سراسر جهان و … می باشد. علاوه بر آن امکان بازی به دو صورت آفلاین تک نفره و یا آنلاین چند نفره را دارید. امکان بازی به صورت دو نفره با دوستان در یک گوشی تبلت را دارید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *