خانه » بازی » اکشن » Gunship Strike 3D – بازی اکشن حمله‌ی هلیکپوتر آتش‌بار اندروید + مود

Gunship Strike 3D – بازی اکشن حمله‌ی هلیکپوتر آتش‌بار اندروید + مود

آپدیترایگان
Gunship Strike 3D
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.6
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن هوایی Gunship Strike 3D برای اندروید

Gunship Strike 3D – حمله هلیکپوتر آتش بار!عنوان یک بازی بسیار جذاب و البته سرگرم کننده توسط Candy Mobile برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی اکشن بسیار جذاب است و یک حادثه هوایی واقعی را خواهید دید. در این بازی شما به عنوان یک خلبان ایفا نقش می کنید و باید یک سری از ماموریت های هوایی را انجام دهید. شما با هلیکوپتر خود بر فراز آسمان ها می روید و با تروریست ها و دشمنان می جنگید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما می توانید در ماموریت هایتان از تیربار هلی کوپتر و موشک ها برای برای از بین بردن تروریست ها استفاده کنید. در نقاط مختلف دنیا تروریست ها حضور دارند پس باید بتوانید همه را نابود کنید. هلیکپوتری که در اختیار شما قرار می گیرید، یک هلیکوپتر معمولی نیست. این هلیکوپتر از نوع مجهز به پیشرفته ترین سلاح های دنیا می باشد. هدایت این هلیکوپتر به دلیل نظامی بودن آن بسیار سخت است. با احتیاط حرکت کنید و سعی کنید پایگاه های دشمن را یکی یکی نابود کنید. بازی نسبت به حجم کمش طراحی بسیار خوبی دارد. در ظاهر بازی یک عنوان ساده به نظر برسد ولی می توان گفت که یکی از بهترین های در سبک شبیه ساز هلیکوپتر مخصوص اندروید است. این بازی بسیار جذاب را از دست ندهید و از نبرد با تروریست ها و نابودی شان لذت ببرید.

اگر به دنبال یک بازی اکشن با گرافیک خارق العاده کاملا سه بعدی هستید قطعا این بازی یکی از گزینه های عالی می باشد. این بازی در کنار گرافیک و صداگذاری عالی اش،روند بازی جذابی دارد. هدف شما تخریب پایگاه های نظامی دشمن در نقاط مختلفی از زمین است. پس هرچه زودتر بازی را از فراروید دریافت کنید.

Gunship Strike 3D
بازی Gunship Strike 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *