خانه » بازی » اکشن » Tanks A Lot – دانلود بازی اکشن آنلاین نبرد در دنیای بزرگ تانک‌ها اندروید

Tanks A Lot – دانلود بازی اکشن آنلاین نبرد در دنیای بزرگ تانک‌ها اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Tanks a Lot - 3v3 Battle Arena
  • آپدیت
  • نسخه 5.700
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Tanks A Lot برای اندروید

Tanks a Lot – 3v3 Battle Arena _نبرد در دنیای بزرگ تانک ها! عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب از استودیوی BoomBit Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. یکی از بهترین بازی های سبک اکشن است که شما باید تانک های خود را سفارشی سازی کنید و به جنگ دشمنان بروید. شما با کسب امتیاز می توانید تجهیزات جدیدی را خریداری نمایید و امکانات خود را ارتقا دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در این بازی باید تانک خود را از بین ده ها قطعه مختلف بسازید و با دوستان خود بازی کنید. به میدان های نبرد بروید و به مبارزه به نبرد بپردازید. از تکنیک های مختلف حرفه ای استفاده کنید تا به پیروزی برسید. حال وارد بازی شوید و تانک خود را انتخاب کنید. شما می توانید به نبردهای PVP و 3 در مقابل 3 بپردازید و یک هیجان جذابی را تبدیل کنید. در بازی سلاح های زیادی وجود دارد که شما باید سلاح متناسب با سبک بازی خود را انتخاب کنید. وقتی یک سلاح خوب و قوی را انتخاب کنید می توانید دشمنان را شکست دهید. پیروزی شما به  این صورت است که باید به عنوان آخرین موجود زنده در میدان نبرد باشید اگر به نبرد تانک ها و بازی اکشن علاقه مند هستید،بازی نبرد تانک های Hills of Steel را هم حتما نصب کنید.

از ویژگی های خوب این بازی این است که دارای انواع اسلحه های مختلف با قابلیت ارتقا وجود دارد. شما می توانید تانک های قدرتمند به کمک تجهیزات و قطعات مختلف را بسازید. تانک خود را سفارشی کنید تا بتوانید بر میدان نبرد تسلط پیدا کنید. علاوه بر آن شما امکان رقابت با سایر بازیکن ها را دارید. گیم پلی بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است و گرافیک جذاب و جلوه های صوتی خاصی در بازی نمایان است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Tanks a Lot - 3v3 Battle Arena
بازی Tanks a Lot - 3v3 Battle Arena توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *