خانه » بازی » اکشن » دانلود The Catapult – بازی آرکید جالب و پرطرفدار “منجنیق” اندروید + مود

دانلود The Catapult – بازی آرکید جالب و پرطرفدار “منجنیق” اندروید + مود

آپدیترایگان
The Catapult
  • آپدیت
  • نسخه 1.3.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی آرکید The Catapult برای اندروید!

The Catapult – منجنیق! عنوان یک بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی های آرکید،تفننی از استودیوی بازی سازی BYV برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما باید به آدمک بازی کمک کنید تا با منجنیقی که در اختیار دارد، از قلعه خود دربرابر دشمنان دفاع کند و مانع از تخریب قلعه خود شود. دشمنان در کمین هستند،پس مراقب باشید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا هم گفتیم،باید به آدمک ها کمک کنید تا با همان منجنیقی که دارید،باید از قلعه در برابر حمله ی دشمنان دفاع کنید. دشمنان همه در کمین هستند،آن ها دارای سلاح هایی مانند توپ،منجیق،تیرکمان و… هستند. با پرتاب این ابزار ها می توانند قلعه شما را تخریب کنند. پس شما باید با منجیقی که دارید از قلعه خود دفاع کنید. منجیق را به سمت دشمنان پرتاب کنید و قبل از اینکه آن ها شما را از بین ببرند شما باید آن ها را از بین ببرید. شما این امکان را دارید که توپ جنگی خود را انتخاب کنید و آن را به سمت دشمنان پرتاب کنید. همچنین شما می توانید منیجق های خود را ارتقا دهید و عملکرد بهتری داشته باشید. این بازی دارای نسخه دوم است که،شما می توانید نسخه دوم بازی The Catapult2 را از فراروید دانلود کنید.

با سرعت بالا با سنگ به سمت ان ها شلیک کنید و آن ها را نابود کنید. انجام بازی بسیار آسان و ساده است. فقط انگشت تان را روی منجنیق بگذارید و با کشیدن انگشت خود قدرت پرتاب زاویه پرتاب را مشخص کنید و سپس رها کنید. با این بازی شما یک بازی جالب و فوق العاده زیبای آدمک ها را تجربه می کنید. این بازی بسیار پرطرفدار دارای صدها مرحله خاص و منحصر به فرد است که می تواند شما را سرگرم کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

The Catapult
بازی The Catapult توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *