خانه » برنامه » ویدیو پلیر » MX Player Pro – ام اکس پلیر : بهترین ویدئو پلیر اندروید + مود

MX Player Pro – ام اکس پلیر : بهترین ویدئو پلیر اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
MX Player Pro
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

MX Player ProMX Player ProMX Player ProMX Player Pro

دانلود برنامه ویدئو پلیر MX Player Pro بصورت رایگان!

MX Player Pro یک برنامه بسیار عالی و کاربردی در زمینه پخش فیلم و سریال توسط MX Media می باشد است. در این برنامه شما می توانید هر فیلم و سریالی را که دارای هر فرمتی است را با کیفیت بالا فول اچ دی پخش کنید. اگر چیزی را که می خواهید ببینید زیرنویس دارد، با کفیفت و واضح برای شما نمایش می دهد. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

افراد زیادی وجود دارند که به دنبال یک برنامه ای برای تماشا ویدئو و… مورد نظرشان هستند. توقعی که از یک برنامه برای پخش فیلم دارند این است که با هر فرمتی که باشد از ان پشتیبانی کند. به راحتی پخش شود. یکی دیگر از انتظارات مردم این است که کیفیت پخش فیلم بسیار بالا باشد و کاملا واضح و نمایان باشد. حال برنامه MX Player Pro تمام امکانات را در خود جای داده است. شما با نصب این برنامه دیگر نگران نباشید. علاوه بر قابلیت هایی که یک برنامه پخش فیلم دارد این برنامه ویژگی های دیگری را مانند:کوچک و بزرگ کردن ویدئو، امکان اضافه کردن زیرنویس به ویدئو، قفل بچه، تنظیم میزان روشنایی صفحه و … را در خود گنجانده است.

ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید وجود دارد که ویدئو پلیر MX Player Pro یکی از بهترین ها است.برنامه دارای محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای است که هر کاربری را به خود جذب می کند. تا به الان توانسته کاربران بسیار زیادی از سراسر جهان را جذب خود کند. این ویدئو پلیر دارای کیفیت و گرافیک بسیار بالایی می باشد. در عین ساده بودن ان اما کاملا یک ویدئو پلیر حرفه ای می باشد. بنابراین اگر شما هم اهل تماشا فیلم، سریال و… هستید، نیاز به یک ویدئو پلیر دارید تا به راحتی بتوانید ویدئو های خود را تماشا کنید. شما می توانید این برنامه را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *