خانه » برنامه » ویدیو پلیر » دانلود برنامه Lenz مود اندروید

دانلود برنامه Lenz مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Lenz
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 91% 91%

اسکرین شات ها

LenzLenzLenzLenz

هم اکنون دانلود برنامه Lenz در فراروید!

موضوع برنامه:

Lenz برنامه ای اختصاصی عالی برای تماشای اینترنتی پخش زنده و فیلم و سریال تلویزیون می باشد. این اپ کاربردی توسط ایرانسل منتشر شده است. لنز یکی از بهترین برنامه های حال حاضر فعال در زمینه خود می باشد و از پیشتازان تلویزیون اینترنتی در پلتفرم موبایل و تبلت به شمار می رود. امتیاز به دست اورده این اپ در گوگل پلی 3.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

تماشای محتواهای تصویری و محصولات دنیای سرگرمی به صورت اینترنتی طرفداران بسیار زیادی دارد. دیگر شما نیازی به داشتن وسایلی مانند یک دستگاه تلویزیون نیست و به راحتی با گوشی اندرویدی خود و اتصال به اینترنت، می‌توانید در هرکجا که باشید می توانید به تلوزیون در  Lenz دسترسی داشته باشید. لنز یک تلویزیون اینترنتی است که به راحتی می‌توانید پخش زنده مسابقات ورزشی و شبکه‌های تلویزیون را از طریق آن مشاهده کنید. در دنیایی از فیلم و سریال در این رسانه غرق می شوید. همچنین حتی اگر موفق به تماشای زنده این برنامه‌ها نشدید، می‌توانید از طریق آرشیو اپلیکیشن لنز این برنامه‌ها را تا ۷ روز پس از پخش نیز مشاهده نمایید.

از جمله ویژگی های Lenz می‌توان به پوشش مسابقات ورزشی توسط این اپلیکیشن اشاره کرد. همچنین امکان دیدن مسابقات ورزشی به صورت انلاین و زنده را دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب لنز، امکان تماشای فیلم و سریال‌های مختلف از طریق آن است. شما به راحتی می‌توانید فیلم یا سریال مدنظر خود را از میان تعداد بسیار زیادی محتوا که در لنز در دسترس شما قرار دارد، انتخاب کنید و شروع به تماشای آن کنید. امکان تماشای آنلاین برنامه‌های صدا و سیما به صورت زنده و آرشیوی است. وجود تعداد زیادی فیلم و سریال در ژانرهای مختلف، دسترسی به موسیقی‌های مختلف، خش کتاب صوتی و پادکست، امکان به عقب باز گرداندن برنامه زنده در حال پخش، نمایش لیست ارشیو برنامه های پخش شده و…

جمع بندی:

در اوقات بیکاری فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین می توانید با تهیه اشتراک به صورت رایگان فیلم ها را تماشا کنید. برنامه لنز را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.
Lenz
برنامه Lenz توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *