خانه » برنامه » ویدیو پلیر » دانلود برنامه Video Maker Music Video Editor مود اندروید

دانلود برنامه Video Maker Music Video Editor مود اندروید

آپدیترایگان
Video Maker Music Video Editor
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود ویرایشگر حرفه ای Video Maker Music Video Editor در فراروید!

موضوع بازی:

Video Maker Music Video Editor یک ویرایشگر ویدیوی قدرتمند برای شما برای ساختن ویدیوهای شیک است. این برنامه از EnjoyMobi است. شما می توانید ویدیو را با انتقال جادویی، برچسب های زیبا و موسیقی های خفن ویرایش کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 است.

در ادامه…

همه افراد در هر روز ده ها کلیپ مختلف را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنیم. هر کدام از آن ها دارای تم و انیمیشن های خاص خود می باشند که توجه بیننده را به خود جلب میکند. در بعضی از این ویدئو ها بخش هایی حذف و یا دو کلیپ در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. برای ایجاد چنین تغییراتی در فایل های ویدئویی نیاز به ابزار های ویرایشی دارید. برنامه های ویرایشی زیادی وجود دارند در اینجا ما به معرفی Video Maker Music Video Editor میپردازیم. این برنامه قابلیت و کاربردهای بسیار زیاد در زمینه ویرایش ویدئو دارد. مثلا شما می توانید ویدیو را به صورت قسمت هایی برش دهید. ویدیو را از گالری ادغام کنید و یا عکس های کلاژ کنید و ویدیو را بدون از دست دادن کیفیت فشرده کنید.

همچنین می‌توانید از حرکت سریع یا حرکت آهسته برای تنظیم سرعت ویدیوی خود استفاده کنید. Pelicut  تعداد زیادی الگو را با موسیقی، جلوه‌ها و انتقال‌های دیدنی ارائه می‌دهد. قالب‌های مختلف با کیفیت بالا نیازها و تصورات شما را برآورده می‌کنند. همچنین تم‌های مختلفی را ارائه می‌کنیم که مناسب هر موقعیتی است. برای ایجاد یک موزیک ویدیوی عالی فقط یک ضربه طول می کشد. یکی از قابلیت های دیگر برنامه، موسیقی و جلوه‌های صوتی کاملاً مجاز را ارائه می‌دهید. از صداگذاری استفاده کنید و ویدیوی خود را دوبله کنید و دکلمه بگویید. در این اپ افکت های بسیار زیادی برای یک دست شدن عکس یا ویدئو شما وجو دارد.

جمع بندی:

بنابراین اگر شماهم به دنبال یک ویرایشگر حرفه ای برای عکس و ویدئو خود هستید! برنامه Video Maker Music Video Editorرا از فراروید می توانید دریافت کنید.

Video Maker Music Video Editor
برنامه Video Maker Music Video Editor توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *