خانه » برنامه » ویدیو پلیر » Video Maker & Editor – Vidma – ویرایشگر همه‌کاره و حرفه‌ای ویدئو!

Video Maker & Editor – Vidma – ویرایشگر همه‌کاره و حرفه‌ای ویدئو!

آپدیترایگان
Video Maker & Editor - Vidma
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Video Maker & Editor - VidmaVideo Maker & Editor - VidmaVideo Maker & Editor - VidmaVideo Maker & Editor - Vidma

دانلود ویرایشگر ویدئو Video Maker & Editor – Vidma برای اندروید

Video Maker & Editor – Vidma _ویرایشگر ویدئو!عنوان یک برنامه ویرایشگر ویدئو می باشد که بسیار در این زمینه قوی عمل می کند. این ویرایشگر حرفه ای برای ایجاد تغییرات متنوع در فایل های ویدئوهای شما می باشد. می توان گفت یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو و ساخت موزیک ویدئو و ویرایش آهنگ و… است. شما در این برنامه قابلیت های زیادی را برای اعمال بر روی ویدئو های خود دارید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که می دانید امروزه ساخت ویدئو و موزیک ویدئو ها بسیار رواج پیدا کرده است. حال اگر می خواهید ویدئو بسازید و یا ویدئو از قبل دارید و بخواهید در آن تغییراتی ایجاد کنید،این برنامه دقیقا برای همین کار است. شما می توانید در این برنامه هر تغییری را در ویدئو های خود ایجاد کنید. موسیقی، افکت‌ها، فیلترها، حرکت آهسته و… خیلی از تغییرات دیگر را می توانید در این برنامه برروی ویدئوهایتان اعمال کنید. همچنین مجموعه ای از هزاران موزیک آماده برای جلوگیری از حذف ویدئو های تان در سوشال مدیا به دلیل نقض قوانین کپی رایت وجود دارد که دیگر نگران این موضوع نباشید. یکی دیگر از برنامه های ویرایش ویدئو که بسیار عالی و حرفه ای است، CapCut می باشد که حتما آن را نصب کنید.

این ویرایشگر از ترنزیشن های مختلف و جلوه های موسیقی زیادی پشتیبانی می کند. شما می توانید ویدئو و یا عکس های خود را ادغام کنید و
فیلترهای زیبایی شناسی، فیلم و جلوه ها به فیلم ها اضافه کنید. از قابلیت های دیگر این برنامه می تواند به فریز، توقف حرکت، معکوس، وحرکت آهسته اشاره کرد که می توانید با استفاده ازشان یک ویدئو حرفه ای بسازید. شما هر چیزی را که از یک ویرایشگر ویدئو می خواهید در این برنامه وجود دارد و به طور جامع و کامل در اختیارتان قرار می گیرد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Video Maker & Editor - Vidma
برنامه Video Maker & Editor - Vidma توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *