خانه » برنامه » ویدیو پلیر » VN Video Editor Pro – برنامه ویرایش‌گر ویدئو کامل و پرامکانات وی ان!

VN Video Editor Pro – برنامه ویرایش‌گر ویدئو کامل و پرامکانات وی ان!

آپدیترایگان
VN Video Editor Maker VlogNow
  • آپدیت
  • نسخه 2.1.3
  • اندروید 6.0
  • دسته
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

VN Video Editor Maker VlogNowVN Video Editor Maker VlogNowVN Video Editor Maker VlogNowVN Video Editor Maker VlogNow

دانلود ویرایشگر VN Video Editor Maker VlogNow برای اندروید!

VN Video Editor Maker VlogNow وی ان! عنوان یک ویرایشگر حرفه ای برای ساخت ویدیو کلیپ توسط شرکت VN,LLC می باشد. اپلیکیشن های ویرایشگر به شما کمک می کنند که ویدیو‌ ساده خود را به یک ویدیو حرفه ای تبدیل کنید. علاوه بر ان اگر ویدیو تان مشکلی دارد، می‌توانید عیب های ان را ویرایش کنید و با خیال راحت یک ویدیو را منتشر کنید. قابلیت های بسیار زیادی درون این برنامه وجود دارد که همه موجب زیباتر شدن ویدیو هایتان می شود. امتیاز به دست اورده این اپلیکیشن درگوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه ویدیو کلیپ های زیادی در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند که ممکن است نظر شما را جلب کنند. معمولا ویدیو کلیپ ها بسیار پرطرفدارهستند و بازدید کننده های زیادی را دارند. افراد برای زیبایی و جذابیت بیشتر ویدیو های خود، قبل از انتشار ان را ویرایش می کنند. وقتی شما یک ویدیو را از خودتان در‌کنار ساحل می گیرید یک ویدیو خام است. برای زیباتر شدن ان شما می‌توانید، ویدیو خود را وارد اپلیکیشن های ویرایشگر کنید و تغییراتی روی ان اعما‌ل کنید. یکی از این اپلیکیشن های ویرایشگر، VN Video Editor Pro می باشد که به معرفی ان می پردازیم.

برنامه وی ان امکانات زیادی را دارد که شما می توانید ویدیو معمولی خود را به یک ویدیو حرفه ای تبدیل کنید. شما می‌توانید با تغییر رنگ و نور ویدیو خود رابا کیفیت تر و زیباتر بسازید. برای ویدیو خود موزیک اضافی کنید و صداهای اضافی را قطع کنید. همه ی امکانات و ویژگی های خوب این برنامه به شما کمک در بهبود ویدیوتان می‌کند. اکنون می‌توانید برنامه ویرایشگر وی ان را از فراروید دانلود کنید.

از ویژگی و امکانات این اپلیکیشن: قالب های افکت اماده برای اعمال روی ویدیو ،ایجاد تغییر سرعت ویدیو(مانند اسلوموشن)، تغییر رنگ و نور، پشتیبانی از فرمتها، اضافه کردن متن و نوشته رو ویدیو خود، برش ویدیو و…

نکات تکمیلی:

1– این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند اما امکان وارد کردن فونت های فارسی و نوشتن متن فارسی با فونت دلخواه فارسی روی ویدئو وجود دارد!
2 – این ویرایشگر ویدئو اندروید، از فرمت های ویدئویی مطرح 4k و 120fps نیز پشتیبانی می کند و قادر به گرفتن خروجی و یا وارد کردن ویدئوها با این فرمت ها هم وجود دارد!
3– برای وارد کردن فونت فارسی / انگلیسی به برنامه کافیست از منوی اصلی برنامه روی Fonts و سپس Import From File Manager کلیک کنید ؛ این گزینه به شما این امکان را می دهد تا به فایل های خود دسترسی داشته باشید و هر فونت با فرمت TTF که دارید را وارد برنامه کنید! [ ما برای راحتی شما دو پکیج جداگانه از فونت های فارسی و فونت های انگلیسی را در جعبه دانلود قرار داده ایم که می توانید دریافت و استفاده کنید]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *